Mobilinternetnél mi ez a probléma amire aközpontban sem tudnak rájönni?
Ez a Vodafone?
Náluk ez normális. Örülj, ha csak ennyi baj van vele!
Ha az 1. számú előfizetés rendesen működik egy több eszközben (milyen eszközökről van szó egyébként?), több helyszínen - hogy kizárjuk az adott fejállomás hibáját - is, de a 2. számú előfizetés ugyanezen eszközökben, helyszíneken (többszöri - hisz egy mérés nem mérés - több időpontban - reggel, délben, este (hisz más lehet a hálózat terheltsége) - történő mérés után, lehetőleg úgy, hogy másik előfizetés ne használja a netet), pláne úgy, hogy kétszer kártya is lett cserélve, akkor elég valószínű, hogy a 2. előfizetés központilag van korlátozva.
Javaslom hogy készíts képernyőképeket a mérésről - sebességméréshez ott van példának okáért a kiterjedt mérőhálózattal rendelkező speedtest.net:
aminek van Androidos alkalmazása:
vagy a Cloudflare CDN-szolgáltatónak is van egy sebességmérő oldala:
annak nincs mobilalkalmazása, de eléggé "bőbeszédűek" a tesztjei.
Hogy kizárjuk a rádiós spektrum hibáját érdemes a mobilhálózat kapcsolati adatait - jelerősség, jelminőség - is figyelni - ehhez is vannak alkalmazások:
- [link]
- [link]
A helyszínek (GPS-koordináta), az időpontok, a cellaazonosítók (MCC/MNC/LAC/CID) a jelerősség (RSSI/RSRP)/jelminőség (RSRQ), a sebességmérések (az is lényeges, hogy melyik szolgáltatással, annak melyik szerverén mértél), az eszközök (gyártó, típus) adatait összeszedve fordulnék az ügyfélszolgálathoz (írásban, tértivevényes levél formájában, hogy nyoma maradjon). Esetleg személyesen is, egy nagyobb üzletükben, hogy mérjenek már ők is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!