Termékek seo-jánál fontos az egyediség?
Ha van mondjuk 5000 termékem, ami nagyjából ugyanaz (például hűtőmégnes, csak más-más képpel), akkor fontos, hogy a
- termékképek alt/title attribútuma,
- title tag,
- description meta tag,
- keywords meta tag
egyedi legyen mindegyiknél, hogy a google "ne büntesse"?
Az oké, hogy a kategóriaszövegeknél nem használom ugyanazt, sőt nagyon is átalakítom, még ha egyébként a kategóriák is nagyon nagyon hasonlóak, de terméknél ez hogy oldható meg?
Ha a termékek leírásánál, vagy a tageknél csak 1-1 szó különbözik, az már jó lehet?
Mivel más a figura a mágneses így más lesz a title és a leírás is. Keywords meta tag lényegtelen, nincs seo hatása ha nincs megadva.
Egyedi title legyen és egyedi leírás mind az 5000 terméknél ez a fontos.. Na meg az is hogy legyen rá keresés. Ha a pingvinek hutomagnesre senki se keres akkor kB mindegy mit írsz rá.
Még egy kérdésem lenne:
ha árulok például sapkákat, akkor a vásárlók nagyjából kétféleképpen keresnek rá:
"Békás sapkák"
"Béka sapka".
Na ha a linket, és a nevet megcsinálom úgy, hogy xy.hu/bekas-sapkak, a cím pedig Békás sapkák - xy.com , akkor nagyon előre kerülök a "békás sapkák" kifejezésre, de a "béka sapka"-ra meg meg sem jelenik a kategóriám.
Jó ötlet lenne az, hogy az url-t úgy állítom be, hogy "xy.com/beka-bekas-sapkak" és az oldal neve pedig "Béka - Békás sapkák - xy.com"
A címben egyébként lehet használni "-" és "|" karaktert is? Ez nem gond a googlenek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!