Yettel mobilnet probléma?
Több éve használom már, még a Telenoros időben kezdtem, de az elmúlt 1-2 hónapban jelent meg az a probléma hogy miután a gép bekapcsolása után megadom a PIN kódot (gépbe dugott D-Link modemben lévő SIM kártya) akkor nem találja meg a 4G hálózatot. Kb. 1-2 perc "network searching" után behozza a 2G-t de az gyakorlatilag használhatatlan
Teljesen véletlenszerűnek tűnik hogy ezt mikor csinálja, van amikor napokig nem, máskor meg minden nap
Többszöri gép leállítás/újraindítás/modem kihúzás/visszadugás után általában végre megtalálja, de az is véletlenszerű hogy mennyi idő után, néha fél óráig is kell kísérletezni
Valaki tudja hogy mi lehet a probléma, és miért mostanában kezdődött? (Lassan 4 éve van nálam ez a modem és korábban semmi gond nem volt)
Nalam se talalja meg a halozatot, mikor lemerult nullara a tabletem es aramforrashoz csatlakoztatom es aztan 1-2 perc mulva ujrainditom! Fel-egy oraba is beletelik! Ez megy mar 1-2 eve!
7 eves az iPadem, es azelott ilyen nem volt! Amugy 7 eve vagyok Yettel mobilnet elofizeto.
Meg azt akartam még irni, hogy masnal is van ilyen hogy napi tobbszor nincs net??? Nehany perctol akar 1-2 oraig terjedo idotartamra is! Akar főmunkaidoben is! Akar hetvegen, akar hetkozben, ejjel es nappal is elofordul!
Most az en gepem rossz vagy a Yettel??
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!