Ez a Netflixes reklámos csomag vajon sikeres lesz nálunk is? lent a többi..
Angol oldalakon olvastam ma hogy a Netflix reklámos csomagjával 15 millió felhasználó lett gazdagabb a mai bejelentése, vajon ez az ez csomag nálunk is, és egész világon sikert arat majd? mint a jelszómegosztásos stori esetében is?, mert ugyebár lesz már egy áremelkedés ( jelenleg három országban már megemelte.) és gondolom az olcsóbb csomagot fogják választani.
A link, sajnos egyelőre még nincs magyar leírása: [link]
Akkor vezesd le hogy jött ki ez a szám, mert valaki téved.
15/250 sem jön ki 12,247-re, és 250*0,12247 sem jön ki 15-re.
250/100 2,5 millió előfizető tesz ki 1 %-ot...
15-öt elosztjuk 2,5-el, ez pont 6, tehát 6% a helyes.
Amúgy itthon úgy se lesz sikere, aki akart előfizetett a simára aki meg nem, az 10ft-ot se adna érte, inkább letölti.
A streamingnek pontosan az egyik legnagyobb előnye az a kereskedelmi tévéhez képest, hogy nincs reklám. Ha valaki pár száz forint spórolásért erről lemondana, az szerintem nem hozott egy jól átgondolt döntést.
Nem tudom, hogy a Netflix számára mennyi plusz bevétel keletkezik a reklámokból, de ugye ez két esetben érheti meg számukra:
1. Ezzel a reklámos opcióval olyan új előfizetők jelennek meg tartósan, akik egyébként nem fizetnének elő a reklám mentesre.
2. A reklámokból annyi plusz bevétel generálódik, hogy az esetleg reklámmentes verzióról az olcsóbbra áttérőket ellensúlyozza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!