Mi a The Vr titka?
Ugye már 10 éve csinálják, szerintem nagyjából most van az a pont, hogy felértek a csúcs és még a közelében vannak bevételt illetően. Ugye 2020-ban 90 millió Forintot kerestek, 2022-ben pedig 160 millió Forintot.
Ez nem tiszta profit nyilván, ez csak bevétel, ebből még lejönnek kiadások.
De vajon mi lehet a recept? Más videósok, ha el is töltöttek 10 évet a Youtubeon, mára már árnyékai önmaguknak. Például anno nagynak számított Herby, Szalay Isti, Unfield, ők elég komolyan visszaestek, mások eltűntek, például Goodlike (ő kapott valami rtl-es állást), stb. Ők viszont jöttek folyton felfelé.
Ők lettek volna az egyetlenek, akik felismerték, hogy két ember jobban eladható, mintha egy random csávó dumálgat magának játék közben? Illetve náluk látom egyedül, hogy több lábon állnak, nem csak a sima vlogolás meg játék megy.
"Ugye 2020-ban 90 millió Forintot kerestek, 2022-ben pedig 160 millió Forintot."
Az [link] szerint a 09-06-016053 cégjegyzékszámú WE ARE MEDIA TECH Bt. 2022 évi adózott eredménye 84587000 Ft. volt.
"De vajon mi lehet a recept?"
Főként az, hogy tudatosan a videójátékos és a techvideókra koncentrálnak, azokhoz keresnek célirányosan szponzorokat, nem kezdenek el felesleges kihívásvideókba, "prankelni", "thrash"-tartalmakat gyártani, ügyesen, visszafogottan szólalnak meg közéleti témákban, relatív konszolidáltak (értsd: relatív jó pénzügyi/szociális körülmények között élnek, nem mutatnak súlyosabb mentális zavarokat).
" vajon mi lehet a recept?"
Hogy olyan tartalmat készítenek amit megnéznek az emberek?
A 10 év a titka, hogy ez nem azonnal jön össze, hanem lépésenként. Ma sokan úgy ülnek le videózni, hogy azt már tudják, hogy híresek akarnak lenni és ebből megélni, csak azt nem tudják milyen tartalmat kellene gyártani. Ide járnak fel megkérdezni, hogy mi népszerű és mit néznének az emberek, miről csináljanak videót. És sokan úgy is gondolják, hogy itt 10 videón belül már jönnek a szponzorok és küldi a Youtube a 100k feliratkozós plakettet, ha leutánozza ugyanazt, amivel tele a platform.
A valóság ezzel szemben tényleg az, hogy több hónap vagy év, mire lesz belőled valaki, és az is csak akkor, ha van szikra amivel be lehet robbanni (cat mario), és van miért téged nézni a több száz ugyanolyan csatorna közül is (személyiség). Vannak csatornák amik évek óta jó minőségű, rendszeres tartalommal jelentkeznek, mégsem érnek el pár ezres nézettségnél többet, mert nem kapta fel az algoritmus, nem sikerült hype-olt dolgot összehozni, nem terjedt el a neten a nevük, vagy nem elég mainstream a témájuk.
Szerintem is a hype ami elég hamar kialakult körülöttük, már az első videós évük vége felé. Ezzel nagy szerencséjük volt.
Minőségi tartalmakat mások is csináltak. Nem ők voltak az egyetlenek, akik rendszeresen csináltak videókat. Amikor elkezdték, addigra már mindent feltaláltak, kitaláltak előttük. Mások körül nem lett hype, körülöttük igen, ennyi a különbség.
Zsozéatya hasonló eset, a hype dobta fel. De nála később, 4-5 év után ütött be a hype, de azután ő is magyon meglódult.
Változó, hogy Mr. Hype kire és mikor talál rá. Valakire ha meggebed, ha zseni, akkor sem, soha. Másokra csak úgy rárúgja az ajtót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!