Miért kapom újra és újra ezt az üzenetet?
Hitelesítési hiba
A Samsung telefonomon 1 napja az otthoni internetre sehogy sem tud rákapcsolódni, holott ezelőtt mindig sikerült.
Próbáltam: ki-be kapcsolni a telefont, rákerestem a neten, vajon mit lehet tenni: pl.: rányomtam az ujjam a "hálózat elfelejtése"-re, majd újra beírtam a hálózat nevét és a jelszavát, mégis újra és újra "hálózati hiba".
Más helyen minden további nélkül rákapcsolódik automatikusan a hálózatra a Samsung telefon.
A másik Samsung okostelefon, ill. a tablet az otthoni netre simán rákapcsolódik, a Samsung telefonom nem, holott eddig ez is mindig rákapcsolódott.
Mivel nem jött megfelelő válasz és én sem tudtam dülőre jutni semmivel, a szolgáltatónál reklamáltam.
Mivel ez a hibaüzenet másnál is bármikor megjelenhet (rákerestem itt is és igen), célszerű az adott netszolgáltatónál reklamálni.
Megválaszoltam a saját kérdésem.
Szupi:-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!