Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » YouTube miért "tiltja be" az...

YouTube miért "tiltja be" az adblockereket?

Figyelt kérdés

2023. szept. 9. 01:28
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
94%
Mert egy videómegosztó szolgáltatás fenntartása - a bérelt vonali Internet-elérés, a szerverek, az adatközpont, a rendszergazdák, programozók, moderátorok - mind-mind tetemes pénzbe kerül, amit reklámokból teremtenek elő. Mivel a reklámblokkoló megfogja a reklámot, az nem jelenítődik meg a felhasználónál, így az nem ösztönzi a hirdetőnél történő vásárlásra, így a hirdető kevesebbet fog fizetni a meg nem tekintett hirdetések miatt a Googlenak, ami bevételkiesés.
2023. szept. 9. 01:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
62%
A betiltja erős túlzás, max megpróbálja, de igazából ez egy szimpla szélmalomharc, mert kb egy napon belül lépnek rá az adblockerek és megkerülik a dolgot, ezt már rengeteg honlap stb megpróbálta, egyik se lett sikeres.
2023. szept. 9. 03:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
76%
Azt tegyük hozzá, hogy a skippelt reklámért sem kap pénzt a Youtube. Hacsak nem valaki direkt végignézi őket, hogy ezzel segítse az Alphabet-et (1.72 billió dolláros cég), akkor ugyanott tart mint aki blokkolja a reklámot. A reklámblokkolót használónak nem kell a skippeléare nyomnia állandóan, ennyi a különbség.
2023. szept. 9. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Plusz ezzel a lépéssel arra is ösztönözheti a Google az embereket, hogy fizessenek elő a YouTube premiumra, ha nem akarnak reklámokat nézni.
2023. szept. 9. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim válasza:
100%
Sosem értettem, hogyan tudnak annyi pénzt adni a videósoknak úgy, hogy régen szinte reklámmentes volt az oldal. Valaki elmagyarázhatná.
2023. szept. 9. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
63%
#5 Régen valszeg a Google reklámbevételeiből tartották el, de az kb. 15 éve volt.
2023. szept. 9. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
67%
#5 Úgy hogy régen kissebb profitot tettek zsebre. De manapság a minél nagyobb profit a lényeg. Simán meglenne a Youtube kevesebb reklámmal, simán fizethetnének a videósoknak ugyan úgy, simán fenntarthatnák és fejleszthetnék az oldalt, de a pénz az nagy úr. Most jelentették be hogy megszüntetik azt a lehetőséget, hogy a videó feltöltője mondhassa meg hol legyen reklám a videóban. Ezen túl csak ki-be lehet kapcsolni, Youtube majd eldönti hol és mennyi legyen (várhatóan sok)
2023. szept. 9. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
63%
#7 Eddig azt hitted, hogy egy profitorientált cég valami jótékonysági szolgálat, vagy azt mondja, hogy elég nekem kis nyereség is? Nincs ebben semmi rossz, ráadásul neked továbbra is teljesen ingyenes, ahogy a legtöbb Google-termék is.
2023. szept. 9. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

#5 Régen kevesebb videós volt, aki kapott bevételt.

#7 Hát nem, folyamatosan fejlesztik az infrastruktúrát, folyamatosan vesznek fel új alkalmazottakat, folyamatosan új adatközpontokat építenek, egyre több videós van, akiknek fizetni kell. Az a funkció letiltása pedig nagyon jó ötlet volt, ugyanis nagyon sok feltöltő tele rakta videóját reklámmal.

2023. szept. 9. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
35%
#9 De az remélem megvan hogy azzal hogy több videós van, többen is nézik a Youtube-ot, ezzel tóbb reklámot is néznek és nagyobb bevételük van? És ez igaz lenne azonos reklámmennyiség mellett mint régen. Ehhez képest ma már tele vannak nyomva reklámokkal a videók. A véleményemet tartom továbbra is, kevesebb reklámmal is vígan ellennének és lenne pénz azokra amit írtál. Youtube Premium bevételekről pedig még nem is beszéltünk.
2023. szept. 10. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!