Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért megy el az internet?

Miért megy el az internet?

Figyelt kérdés
Néhány napja esténként fél órára elmegy az internet. A modemen a DS ledje villog egy darabig, aztán világít, az US ledje villog egy darabig, aztán újra, megint villog a DS, aztán az US, és olyan fél óra után, max egy óra után helyreáll. Amikor van internet, akkor az tökéletesn működik. Bő fél éve cseréltem routert, az előző bedöglött. Szerintem a régi routerrel nem villogott a link ledje, de nem tudom, de azóta villog. Akkor is villog, ha közvetlenül a géphez van kötve a modem, csak akkor zölden villog, amikor a routerbe van kötve, akkor sárgán villog. De egy héttel ezelőttig nem csinált ilyet. Akkor többször is elment a net egy-egy órára, reggel is elment, aztán napokig semmi, de néhány napja minden nap elmegy fél órára, de inkább csak este, csak vasárnap reggel csinálta. Nappal nem vagyok itthon, úgyhogy azt nem tudom. A modem döglődhet? Vagy frissít valamit?

#modem #kabelmodem
2023. szept. 5. 15:00
 1/4 A kérdező kommentje:
Ennyi választ azért valahogy nem vártam. Itt látszik igazán ennek az oldalnak a színvonala. Ennyit a Gyakori kérdésekről.
2023. szept. 8. 14:56
 2/4 P.O.C. ***** válasza:

Nem csak az oldal színvonalával van a baj, hanem a kérdezők színvonalával is.

Ilyen kevés infóból, mégis mit kellene hogy írjunk? Azt se mondod, ki a szolgáltató, milyen típusú net (Koax kábel, optika, mobil, DSL, stb), milyen a modem, milyen a router (régi/új), stb.


A DS/US a DownStream/UpStram rövidítésé szokott lenni egy modemen. Magyarul küldés/fogdás és ha ezeket csinálja, akkor gondolom villognia is kell neki. Az hogy a színe megváltozik a közvetlen számítógépes kapcsolat, és routeren keresztüli kapcsolat között. Az általában az a link sebességét jelenti, ha zöld általában az 1 Gigabit, ha sárga akkor csak 100 Megabit sebességet jelent.


A szolgáltató egyáltalán mint mond? Végső soron ez az ő eszköze, neki kötelessége biztosítani a zavartalan szolgáltatást, amiért fizetsz. Első körben okosabb a nyakukra járni egy kicsit. Hárítsák el a hibát, ha miattuk van vagy az ő modemükbe.

2023. szept. 11. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
A kérdéssel van a baj. Mielőtt bármit is elkezdenél otthon mókolni miért nem kérdezed meg a szolgáltatót? Elvégre az ő eszköze, ő szolgáltat neked pénzért, az ő szolgáltatásában van a hiba. Ezzel kellene kezdeni.
2023. szept. 11. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
A szolgáltatóvolt az első, akinél reklamáltam, de érdemi választ nem kaptam, azért kérdeztem itt.
2023. szept. 16. 22:22

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!