Megfigyeltetek amikor online rendeltek, egyre tobbszor kell reklamalnotok a termek miatt?
Nem, mert tudatosan ésszel vásárolok online. Régebben én is szenvedtem a webshopokkal, főleg azokkal ahol volt fizikai bolt is. Ugye ahol csak online lehet vásárolni, ott sokkal több idő marad a vevőre. Még egy fizikai bolt aminek van online webshopja, sokkal trehányabb az online vevővel, mivel a csekélyke erőforrásait elsősorban a fizikai boltra fordítja.
Nyilván ezeket nem lehet általánosságban kijelenteni. Főleg hogy a nagy webshopoknál mint az eMAG, Alza stb. is jártam már úgy, hogy futnom kellett a pénzemért, meg fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni hogy történjen már valami.
Érdemes egyébként véleményeket olvasni az adott boltról vásárlás előtt. Csak negatívat, a pozitívat lehet hamisítani kamu adatokkal pl. az árukeresőn is.
Nálam egyébként a legnagyobb undort online vásárlásnál a magyar királyi posta váltja ki. Velük rengeteg a negatív tapasztalat. Persze kerülöm ahol csak tudom, inkább legyen 2x annyi a szállítás csak ne ez a moslék posta intézze. Viszont van amikor pl. Aliexpress rendelésnél nem tudom megkerülni a postát. Olyankor már gyomorideggel várom, hogy lenyúlják e a csomagom, csúszik e 2 hetet, vagy megkapom.
Az elmúlt hónapokban 3 Kínából érkező csomagomat is ellopták az elosztóközpontban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!