Nem rontja a hirdetési potenciált a Youtube Prémium?
Jogos a felvetésed, a prémium miatt valószínűleg pont az üzletileg leginkább releváns célközönséget veszíted el a prémium miatt: azokat, akiknek van pénze arra, hogy fizetni tudjon és hajlandó is költeni rá, hogy ne kelljen reklámokat néznie. Valószínűleg, ha sikerülne őket jól megszólítanod egy reklámmal, pont ők lennének mozgósíthatóak, hogy a számukra érdekes terméked/szolgáltatásod megvegyék.
Akik blokkolót használnak, azok valószínűleg fizetni is kevésbé tudnak/akarnak és a reklámokra is kevésbé fogékonyak, mint azok, akiknek azt el lehet adni, hogy fizessenek a reklám mentességért.
Viszont a YouTube el tudja nekik adni a prémiumot, így inkább ők adják el nekik azt, minthogy a te reklámod adják el nekik. Cserébe marad így is bőven hirdetéssel megcélozható közönséged.
És még mindig ott a lehetőség is, hogy közvetlenül a tartalomgyártóknak fizess azért, hogy beégetett, natív hirdetéseket helyezzenek el a videóikban, amiket sem a Premium, sem a blokkolók nem tudnak kiszűrni. Vagy akár saját érdekes tartalmakat gyárts, ami reklámoz téged, de közben mégis olyat nyújt a nézőknek, amit maguktól is meg akarnak nézni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!