Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Botrányosan szar nálunk a...

Renton9999 kérdése:

Botrányosan szar nálunk a telekom net,valami tipp én mit tehetek?

Figyelt kérdés
Úgy értem pl hogy honnan tudom hogy nálunk optikai kábel van? Milyen lehetőségem van jobbá tenni mert az van hogy kijön a szerelő,mókol valamit,minden jó (szerinte) aztán másnap megint szaggat,akad a net és az iptv is.

2023. ápr. 29. 14:08
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:
Amúgy ha a 8as még él elmondod nálatok végülis mi volt a gond? Üdv!
2023. ápr. 30. 09:28
 12/15 anonim ***** válasza:
77%

#8 vagyok.


Nem tudjuk, kicserélték, a csatlakozókat, jelet erősítettek, csináltak ezek mindent de semmi se vezetett eredményre, majd kicserélték az oszlopon a csatlakozót, ez volt 5-ig esetnél, innen már jó volt, de előfordult hogy néha beakadt, és most is néha csatornaváltásnál.

A nettel nem volt különösebben baj az ment.


Szóval nem tudni, lehet szoftveres baj, vagy központi, inkább utóbbira gondolok, bár nem tudni mit lát az ügyintéző bentről vagyis mennyire van rálátása műszakilag.

IT-ként nem ez a szakterületem, szóval fogalmam sincs.

Mindenesetre azóta jó.

Egy dolog biztos kertvárosban csak telekom van vagy esetleg invitel de attól az Isten mentsen mindenkit.

~25 éve vagyok telekomos több helyen voltam már, többnyire megbízható és jó szolgáltató, elfogadom, hogy a fejlesztések okoznak hibákat, türelmes vagyok, :) persze azért ha gond van szólok nekik.

TV nem nagyon érdekel csak a család pár tagja nézi Én elvagyok nélküle, NET legyen mert kell a munkához.

2023. ápr. 30. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 A kérdező kommentje:
Értem,köszönöm a választ. Üdv!
2023. ápr. 30. 15:28
 14/15 anonim ***** válasza:
77%

Ha szeretnéd megtudni, hogy nálatok van-e optikai kábel, akkor érdemes felvenni a kapcsolatot a telekommunikációs szolgáltatóddal, akik tudják, milyen típusú hálózatot építettek ki az adott területen.


Ha a hálózat típusa optikai kábel, akkor javasolnám, hogy kérj egy pontos hibaelhárítást a szolgáltatódtól. Ha a hiba továbbra is fennáll, akkor kérj egy tapasztalt technikust, aki meg tudja találni és kijavíthatja a hibát.


Lehetőséged van továbbá a szolgáltatóval való kommunikáció során, hogy kérj kompenzációt az állandó hibás szolgáltatások miatt, illetve hogy az ügyfélszolgálatukkal panaszt tegyél a problémáidról. Ha a problémád továbbra is fennáll, és úgy érzed, hogy a szolgáltató nem tesz semmit a probléma megoldása érdekében, akkor lehetőséged van más szolgáltatóhoz váltani.

2023. máj. 3. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 A kérdező kommentje:
Azt mondták szoftveres hiba volt a központba és 2 hónapig nem vették észre...lmao.. két napja müxik.
2023. máj. 23. 13:30
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!