Tenda wifi router beállítás, csak egy készülék csatlakozik?
Tenda AC8 ac1200-ről lenne szó.
Most vásárolt (a régi meghalt).
Teljes laikus vagyok a témában, azt még leszögezném.
Netkábel, táp kábel bedugva.
Mobilon feldobott valami lehetőséget a kapcsolódás során böngészőben talán, és ott a tesóm a "dinamikus ipc" lehetőséget pipálta ki a 3 lehetőség közül.
Minden szép és jó, de egyszerre csak egy mobil (készülék) tud csatlakozni a wifihez.
Próbáltam resetelni (a gomb benyomása 8 sec) de semmi nem történt eddig. Ugyan úgy rácsatlakozik mindkét mobil, de csak az egyiken van internet elérés.
Mi lett rontottunk el?
Le tudnátok írni a lépéseket?
azt írja a specifikációknál, hogy vezeték nélküli
Egy újbóli reset után úgy tünik megoldódott a probléma.
Most a jelszó védelem hiányossága agaszt.
Hogyan tudom jelszóval védetté tenni a routert?
A 1. PPPoE lehetőségnél internet szolgáltatótól kapott név/jelszót kér. Ilyenről nem tudok, hogy van.
A 2. Dinamikus Router név, jelszó (gondolom ami a router alatt van.
A 3. Sok számomra idegen dolog, ip cím, Alhálózati maszk, DNS, DNS stb. nekem ez magas.
Azt hogy vezeték nélküli nem azt jelenti hogy vezeték nélküli netet oszt meg, csak azt hogy van benne egy Wi-Fi AP.
Az hogy jelen pillanatban működik, csak egy szerencsés véletlen. A telefon amin a net van megosztja, valahogy a netet a többi számára, mert érzékelik egymást helyi hálózaton, de ezt nem a router csinálja.
Tehát a fenti 3 beállítás közül neked egyik sem kell.
A szokásos felállás az az, ha valaki otthonában akar használni több eszközön mobilnetet, hogy a nethez hozzáférő telefonon csinál egy hot spotot és arra csatlakozik a több eszköz. (Ehhez nem kell semmilyen router)
A másik lehetőség pedig a beépített 4G modemmel rendelkező Wi-Fi router használata, ami SIM kártát képes fogadni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu