Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Ez a Picodi oldal átverés,...

Ez a Picodi oldal átverés, vagy tényleg megbízható oldal?

Figyelt kérdés
2023. ápr. 1. 14:28
 1/7 anonim ***** válasza:
17%
átverés.
2023. ápr. 1. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
49%
tényleg megbízható átverés
2023. ápr. 1. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Az oldalon elérhetőek információk a cégről:

[link]

a lengyel cégjegyzékben

[link]

meg is lehet találni - 2015-ben alakult cég - viszont a vele kapcsolatban álló cégeknél - lira.hu, ecipo.hu,... - nem igazán találni arról információt, hogy ezzel kapcsolatban állnának.


Egy másik érdekesség, hogy ezt, vagy ehhez az oldalhoz köthető inaktív, felszámolt cég megtalálható a csehekbél is:

[link]


Szóval ez gyanakodásra ad okot.

2023. ápr. 1. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
21%

A cashbacket minden vásárlásomból szépen jóváírták. Hogy aztán valóban kifizetik-e, az majd kiderül. 45-90 napra ígérik a cashback megerősítését, ez még nem telt le.

De igazából vesztenivalóm nincs. Amit vásároltam, mindenképp megvettem volna, ha visszajön egy kis pénz, csak örülök neki majd.

Aki szeretné,használja a linkemet a regisztrációhoz, és mindkettőnkek adnak 900 Ft bónuszt az első legalább 1800 Ft-os vásárlás után.


[link]

2023. ápr. 4. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 Kiss Reni2 válasza:
Szerintem megbízható, több összegemet kifizették már, megadtam az IBAN bankszámlaszámomat és ennyi. Mostanában hétvégén mindig van egy üzlet, ahol magasabb a cashback arány. Igen, az összeg visszaigazolására boltoktól függően sok napot kell várni, de ez logikus – ha pl. egy hónapja van az embernek, hogy visszaküldjön egy terméket, akkor nem fogja az üzlet előbb visszaigazolni a cashback összeget. Szerintem érdemes gyűjtögetni! :)
2023. ápr. 26. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 Lui41 válasza:
Átverés. Én már két hónapja vásároltam a picodin keresztül a Pepita webáruházból egy kajakot, a cashbak-et azóta sem írták jóvá. Írtam nekik panaszlevelet (már többet is), de csak sablonemaileket küldtek, hogy kivizsgálják a panaszom és küldjek a vásárlásról és adatairól képernyőmentéseket. Ez megtörtént, amire az volt a válasz, hogy továbbítják a Pepita felé, hogy visszaigazolják a vásárlást. Vártam, majd kezdődött az egész elölről, jött egy újabb email, hogy küldjem el a képernyőmentéseket. Mintha csak egy chatrobot lenne az ügyfélszolgálatuk, ami 3 előre megírt válaszlevelet random küld a panaszokra. Most jelenleg már nem is válaszol a (chatrobot) ügyfélszolgálat sem. Írtam a Pepitának is, akik közölték, hogy a picodival nem állnak semmilyen partneri viszonyban. Egy nagy kamu az egész. Vagy benyelik a visszatérítést, vagy ha az ő oldalukon keresztül történik a vásárlás bankkártyával, akkor lehet hogy a bankkártya adatokra vadásznak (én utánvéttel rendeltem).
2023. júl. 28. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Nekem egyszer kifizettek 2000 Ft-ot, viszont több cashbackem (március-áprilisi vásárlások) a mai napig függőben van, illetve van amit el is utasítottak. Nincs kedvem vesződni vele, de már nem vásárolok rajtuk keresztül.

A vásárlás amúgy nem az ő oldalukon történik, ők csak átirányítanak a webáruházba, a bankkártya adatok nincsenek veszélyben.

2023. aug. 4. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!