Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért van ilyen kevés lajk a...

Miért van ilyen kevés lajk a céges profilom képein?

Figyelt kérdés
Vállalkozásom van,sok képet töltök fel a céges profilomba. Régen átlagban a 100 lajk mindig összegyűlt. Az utóbbi 5 képemen 80-60-40 most meg a 20 lajk alig jön össze,ez kb egy hónap leforgasa alatt. Az oldalamat jó állapotának jelzi a rendszer. Gyakran írok, képet rakok ki, tehát nem egy inaktív oldalról van szó. Mi változott?
2023. márc. 24. 22:04
 1/6 anonim ***** válasza:
71%
Kevesebben nézik az oldalt
2023. márc. 24. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
39%

A céges profilod képeinek kevés lajkja több tényezőtől is függhet, de az egyik legfontosabb a Facebook algoritmusa, amely eldönti, hogy mely bejegyzéseket látják a felhasználók a hírcsatornájukban. Az algoritmus folyamatosan változik, és a Facebook azt állítja, hogy a célja az, hogy olyan tartalmakat mutasson meg az embereknek, amelyek értékesek és érdekesek számukra. Az algoritmus négy fő rangsorjelből áll: a közelmúlt, a népszerűség, a tartalom típusa és a kapcsolat. Ez azt jelenti, hogy ha a céged bejegyzései nem frissek, nem kapnak sok interakciót (lájkot, megosztást, kommentet), nem vonzóak vagy relevánsak a célközönséged számára, vagy nem erősítik meg a kapcsolatodat a követőiddel, akkor kevésbé valószínű, hogy megjelennek a hírcsatornában. Ezen kívül az organikus elérés általában csökken a Facebookon, mivel egyre több tartalom és hirdetés versenyez a felhasználók figyelméért. Ezért sok marketingszakember fizetett kampányokat használ a láthatóság növelésére. Ha szeretnéd növelni a céged profiljának lajkjait és elérését, akkor javaslom, hogy kövesd ezeket a tippeket:


- Ismerd meg a célközönségedet és az érdeklődési körüket. Használd a Facebook Insights eszközt, hogy megtudd, milyen demográfiai adatokkal rendelkeznek a követőid, mikor vannak online, és mely bejegyzéseid teljesítenek jobban.

- Alkoss minőségi tartalmat, amely hasznos információkat vagy értéket nyújt a követőidnek. Használj vizuális elemeket (képeket, videókat), hogy felkeltsd az érdeklődésüket. Kerüld az eladósító vagy szenzációs hangvételt. Tartsd röviden és lényegre törően az üzenetedet.

- Légy interaktív és építs kapcsolatot a követőiddel. Válaszolj a kommentekre és üzenetekre. Kérdezz vagy véleményezz valamit. Hívd fel őket cselekvésre (pl. lájkold vagy oszd meg ezt a bejegyzést). Csatlakozz vagy hozz létre csoportokat, amelyek kapcsolódnak a cégedhez vagy témádhoz.

- Használd ki az élő videózás lehetőségét. A Facebook szerint az élő videók hat alkalommal több interakciót generálnak, mint a normál videók. Az élő videók lehetőséget adnak arra, hogy bemutasd a céged személyiségét, megossz valamilyen friss hírt vagy tanácsot, vagy bevond a nézőidet egy beszélgetésbe vagy játékba.

- Teszteld és optimalizáld a tartalmadat. Kísérletezz különböző típusú, formátumú és időzítésű bejegyzésekkel, és hasonlítsd össze az eredményeiket.

2023. márc. 24. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
0%
Kösz ChatGPT
2023. márc. 24. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
59%
Még szerencse hogy nem like-ok fizetnek ugye?
2023. márc. 24. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Attól még hasznos volt :D
2023. márc. 24. 22:26
 6/6 anonim ***** válasza:
42%
Dugulj már be chatGPT, szétspameled az oldalt.
2023. márc. 24. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!