Miért van ilyen kevés lajk a céges profilom képein?
A céges profilod képeinek kevés lajkja több tényezőtől is függhet, de az egyik legfontosabb a Facebook algoritmusa, amely eldönti, hogy mely bejegyzéseket látják a felhasználók a hírcsatornájukban. Az algoritmus folyamatosan változik, és a Facebook azt állítja, hogy a célja az, hogy olyan tartalmakat mutasson meg az embereknek, amelyek értékesek és érdekesek számukra. Az algoritmus négy fő rangsorjelből áll: a közelmúlt, a népszerűség, a tartalom típusa és a kapcsolat. Ez azt jelenti, hogy ha a céged bejegyzései nem frissek, nem kapnak sok interakciót (lájkot, megosztást, kommentet), nem vonzóak vagy relevánsak a célközönséged számára, vagy nem erősítik meg a kapcsolatodat a követőiddel, akkor kevésbé valószínű, hogy megjelennek a hírcsatornában. Ezen kívül az organikus elérés általában csökken a Facebookon, mivel egyre több tartalom és hirdetés versenyez a felhasználók figyelméért. Ezért sok marketingszakember fizetett kampányokat használ a láthatóság növelésére. Ha szeretnéd növelni a céged profiljának lajkjait és elérését, akkor javaslom, hogy kövesd ezeket a tippeket:
- Ismerd meg a célközönségedet és az érdeklődési körüket. Használd a Facebook Insights eszközt, hogy megtudd, milyen demográfiai adatokkal rendelkeznek a követőid, mikor vannak online, és mely bejegyzéseid teljesítenek jobban.
- Alkoss minőségi tartalmat, amely hasznos információkat vagy értéket nyújt a követőidnek. Használj vizuális elemeket (képeket, videókat), hogy felkeltsd az érdeklődésüket. Kerüld az eladósító vagy szenzációs hangvételt. Tartsd röviden és lényegre törően az üzenetedet.
- Légy interaktív és építs kapcsolatot a követőiddel. Válaszolj a kommentekre és üzenetekre. Kérdezz vagy véleményezz valamit. Hívd fel őket cselekvésre (pl. lájkold vagy oszd meg ezt a bejegyzést). Csatlakozz vagy hozz létre csoportokat, amelyek kapcsolódnak a cégedhez vagy témádhoz.
- Használd ki az élő videózás lehetőségét. A Facebook szerint az élő videók hat alkalommal több interakciót generálnak, mint a normál videók. Az élő videók lehetőséget adnak arra, hogy bemutasd a céged személyiségét, megossz valamilyen friss hírt vagy tanácsot, vagy bevond a nézőidet egy beszélgetésbe vagy játékba.
- Teszteld és optimalizáld a tartalmadat. Kísérletezz különböző típusú, formátumú és időzítésű bejegyzésekkel, és hasonlítsd össze az eredményeiket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!