Miért számláznak ki egy egész havi net számlát, ha januárban 5 napig használhatatlan volt?
1. A havidíj szerződés szerinti előfizetési díj, autromatikusan kerül kiszámlázásra, az nem módosítható.
2. Ha bejelentetted a hibát (ez lényeges, ha nem jelenttted be a hibát, nem kérhetsz semmit!) és azt 72 órán belül nem javították ki, a szolgáltató kötbérre kötelezhető (Lásd: ÁSZF - [link] - "7.4 Az előfizetőt megillető kötbér meghatározása, mértéke és a kötbérfizetés módjai" fejezet "A Szolgáltató kötbér fizetésére köteles:" részét) - ez utólag a következő havi számlában vonják le.
3. Attól, hogy Te csak annyit láttál a szerelésből, hogy "a villanyoszlopon javítottak valamit és 5 perc alatt megcsinálták", attól még vacakolhattak vele többet (például a fejállomásnál).
#5: Akkor nem illet meg kötbér - idézem az ÁSZF-et:
"Az Előfizetőt nem illeti meg kötbér, ha:
a. a hibát nem a jelen ÁSZF-ben írtak szerint jelentették be"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!