Most van fiókom vagy törölték a Kible és a Xoom fiókomat?
Már párszor írtam nekik emailt meg az oldalon is írtam nekik a kapcsoltnál, de ha ellenőrzőm hogy új jelszót kérek meg jön az email címemre és be írom az új jelszót sikeresen megváltoztatóm de be lépni vele nem tudok ezt írja ki:
Kible-nél There was an error reading your account
Xoom-nál ezt írja:
Sajnáljuk! Próbálkozzon a következők egyikével:
Adja meg ismét e-mail-címét vagy jelszavát. Ne feledje, a jelszavak legalább 8 karakterből állnak, és megkülönböztetik a kis- és nagybetűket.
Új jelszó megadásához használja az elfelejtett jelszó lehetőséget.
Ha még nem tette meg, erősítse meg e-mail-címét.
Ha még nem használta a Xoomot, regisztráljon.
Továbbra is problémája van? Az Egyesült Államokon és Kanadán belül, hívja a(z) számot. Ha bárhol máshol tartózkodik, segítségért látogassa meg Súgóközpontunkat.
PayPal fiókom van de azt használom.
Xoom ezt írta email-ben fiókom töröltetésemmel:
We're sorry to see you go. Our records show that you've previously requested to deactivate your Xoom account. Your account has already been deactivated.
Please feel free to contact us if we can be of any further assistance.
Xoom Customer Service
Azt írták, hogy előtte "kérelmezted ezt"
Az a kérdés, hogy újraaktiválható -e, mert a törlés és deaktiválás közt van eltérés véleményem szerint.
Ezt írták:
Your Xoom account is already closed. Please let us know if there's any issue that may have caused you to deactivate your Xoom account that we can help you with. In the meantime, we've gone ahead and closed your account.
Most akkor végleg törölték?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!