Adott egy Kaon CG3000 router t-home-s cucc- Egyik napról a másikra nem használható rajta a 2.Lan port. erre esetleg valaki tud megoldást?
Miért kellene ezt elkerülni?! Ez egy kihelyezett eszköz, nem a te tulajdonod. A bérleti díját beépítik az előfizetési díjba, amit te kicsengetsz. Ha meghibásodik cseréjék csak kifele egészen nyugodtan. Az ő feladatuk hogy biztosítsák neked a szolgáltatás zavartalan működését.
Míg nem jönnek ki, annyit tehetsz hogy egy Switch -el tovább osztod az egyik működő portot. De egy fizikai, elektronikai hibára nincs semmilyen csoda megoldás. Szétszedni meg nem szedheted, mert mint mondtam nem a te tulajdonod.
Gyanútlan idősektől ki is tudja húzni ezt a pénzt. Utánuk se ellenőriznek. Biztos lehetsz benne, hogy ez a HGW többe kerül, mint rongyos 6500. Tehát nem a Telekomnak vitte volna, hanem magának szánta zsebpénznek. Ha már napi 1-2 háztartást bepaliz, az már remek fizetés kiegészítés neki.
Ez a Telekom eszköze, akkor kérhetett volna pénzt, ha a felhasználó hibájából megy tönkre, pl. megrongálja ilyesmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!