Mennyira megbizhato a "Big sale online kft" weboldala ?
A visszakuldesi opcional az van feltuntetve,hogy nekem kell sajat koltsegen allni, ha rossz /hibas termeket kuldenek ki. Tehat az akar 3 postaktg.-be is kerulhet,ami nem az en hibambol tortent.
Ezert vagyok bizonytalan.
értem. Igazabol a kerdes lenyegeben arra iranyult,hogyha 0k, a ceg kuld ki hibas termeket,vagy teljesen mast mint amit rendeltem.
Abban az esetben nem fizetik vissza a postakoltseget, sajatkoltsegen kell visszakuldenem (azert mert 0k hibaztak) es ha meg akarom kapni a tenylegesen rendelt termeket akkor meg egy postakoltseget ki kell csengetnem.
Na ez az ami felhaborit!
Ilyet senki nem mondott. Ha nem azt kapod meg, amit rendeltél vagy sérült terméket kaptál, akkor nem önköltségen kell visszaküldened, mert nem a te hibádból következett be. De ezt adott helyzetben szokták megbeszélni az eladóval, hogy mit csináljon.
Akkor kell önköltségen, ha TE meggondoltad magadat, mégsem kell a termék, és a jogszabályban foglalt 14 napon belül élni akarsz a visszaküldési jogoddal.
Jól tetted, azért ha a fogyasztóvédelem válaszolt, összefoglalhatnád, előrébb lettél-e, hogy másnak is hasznos legyen, ha elolvassa.
A fogyasztóvédelemről egyébként annyit, hogy olyan, mint ha csak dísznek lennének, mert nekem eddig bármi volt, azt lerázták magukról. Egy esetben tovább mentem, és a békéltető testület volt az, aki érdemben foglalkozott a problémával.
Egyébként ha előbb a céggel közlöd, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz, ha neked önköltségen kell visszaküldeni a terméket, akkor hamarabb le tudjátok zárni az ügyet, mert úgy sem akar belemenni ilyen jogi hercehurcába. Saját magának csinál plusz munkát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!