Miért nem érkezett még a számlám a Vodafone-tól?
Otthoni szolgáltatás (Tv+Internet)
A júliusi hónapban kaptam számlát, ki is fizettem. Volt az átállás. Augusztusra szóló számlát nem kaptam meg még.
Én ma vagyis hétfőn kaptam meg a számlát.
Egyébként nem hiszem, hogy csökkenni fog a szolgáltatások minősége csak azért, mert eladták.
Ha versenyképes akar maradni, akkor pont hogy fejleszteniük kell majd mindent.
Azért már nem abban a világban élünk, hogy csak egy szolgáltató van és ahhoz kötöd le magad egy életre.
Meg azért azt sem szabad elfelejteni, hogy anno fél Magyarország UPC-s, szám szerint 900.000 előfizetőjét kaparintotta meg a vodafos.
Ezek az előfizetők meg havonta 6-7 milliárdot tejelnek ám fixen. Szóval ha nem csak a feltöltőkártyás hülye gyerekek pénze kell majd a 4iG-nek, akkor bizony meg kell becsüljék a vezetékes ügyfeleiket is, hisz a Telekom lassan de biztosan tolja az optikát már a zsákfalvakban is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!