Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért nem érkezett még a...

Miért nem érkezett még a számlám a Vodafone-tól?

Figyelt kérdés

Otthoni szolgáltatás (Tv+Internet)

A júliusi hónapban kaptam számlát, ki is fizettem. Volt az átállás. Augusztusra szóló számlát nem kaptam meg még.



2022. aug. 29. 23:09
 1/3 anonim ***** válasza:
Nyugi én sem.
2022. aug. 29. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
70%
Még mindig nem működik megfelelően a rendszerük. De most hogy megveszi a 4iG, már nem is fog, mert a brit Vodafone már nem fog költeni rá.
2022. aug. 29. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Én ma vagyis hétfőn kaptam meg a számlát.


Egyébként nem hiszem, hogy csökkenni fog a szolgáltatások minősége csak azért, mert eladták.

Ha versenyképes akar maradni, akkor pont hogy fejleszteniük kell majd mindent.

Azért már nem abban a világban élünk, hogy csak egy szolgáltató van és ahhoz kötöd le magad egy életre.

Meg azért azt sem szabad elfelejteni, hogy anno fél Magyarország UPC-s, szám szerint 900.000 előfizetőjét kaparintotta meg a vodafos.

Ezek az előfizetők meg havonta 6-7 milliárdot tejelnek ám fixen. Szóval ha nem csak a feltöltőkártyás hülye gyerekek pénze kell majd a 4iG-nek, akkor bizony meg kell becsüljék a vezetékes ügyfeleiket is, hisz a Telekom lassan de biztosan tolja az optikát már a zsákfalvakban is.

2022. aug. 30. 02:20
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!