Az Externet Csupasz ADSL szolgáltatást rendeltem. Ma meg is jött a modem. Mennyi idő míg net is lesz?
csatlakoztasd a szűrőt és abba a modemet (DSL-360R vszín ezt kaptál, externet-nél rendszeresített modem), kösd össze a számítógéppel, dugd be a tápegységet, majd helyezd feszültség alá.
rövid idő elteltével, az első két led folyamatosan világítani fog. a 3. villog!
Ha az ADSL Link/Act led, megszünik villogni, folyamatosan világít akkor létrejött a kapcsolat a szolgáltatód és a modem között.
addig, míg egyedül csak az ADSL Link/Act villog azt jelenti, jelzi, hogy NINCS kapcsolat a modem és az Internet szolgáltató között!
Létrejött, használható kapcsolat esetén, folyamatosan világít.
A felhasználó nevedet és a jelszót a Szerződésedben keresd, ott kell lennie valamelyik oldalon!
kérdezd meg:
Externet Központi Ügyfélszolgálat
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 9.00-18.00
Cím: 1117 Budapest, Hauszmann Alajos utca 2. II. em.
Telefon: 06 1 690 1690
Fax: 06 40 20 90 21
e-mail: externet@externet.hu
nekem is ők voltak a szolgáltatóim, és küldték a modemet, kifizettem (6500 -Ft) bekötöttem (csináld magad csomag volt) ez volt de. 11 -kor és du.3-kor már volt kapcsolatom. du. 6 körül hívtak telefonon, hogy van-e kapcs. ennyi volt. letelt a hűségidő és több mint kétszereséreemelték a havidíjjat minden értesítés nélkül, csak jött a megemelt díjas csekk, erre szolgáltató váltással átmentem 1 olyan szolgáltatóhoz, aki írásban szerződésben garantálta, hogy nem emel díjat a hűségidő letelteután sem. ennek több mint 2 éve már és addig tartják magukat a megállapodáshoz!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!