Fizetési sikertelenség az IttOtt TV webes felületén, más is járt már hasonlóan?
Eddig ezeket sikerült kiderítenem a banktól: amiatt, hogy az IttOtt TV fizetési felületén még mindig nincs telekód beírásra lehetőség, a bank sikertelen fizetést jelez, többszöri próbálkozásra is.
Sőt, az appban sem jelenik meg a jóváhagyandó tranzakciók között, mindkét variációval próbáltam.
Más is járt már hasonlóan az IttOtt TV-nél, vagy egyéb hasonló helyen?
#10: 490 Ft lesz majd a havi díja az újnak. Szívesen. :D
Csak jövő tavasszal szüntetik meg a régit és addig elvileg működnie kell, a bankfiókban legalábbis azt mondták. Addig próbáltam volna kerülni az újat, de ezek szerint nem biztos hogy jól járnék a régivel. :)
Köszi azért a te válaszod is!
Jaaaa. Tudom már mire gondolsz. Igen, 499Ft lesz ha épp úgy döntenek. Jelenleg elengedik, de ezt bármikor visszavonhatják. De ez mindig ilyen: határozott ideig él (amikor meghosszabbítják - vagy nem) vagy épp határozatlan ideig tart, amit bármikor egyoldalúan megváltoztathatnak. :) Szóval bármikor bármi fizetős lehet...
Szerintem jó ideig ingyenes marad ez, mivel érdekük, hogy használd az appot. Monjduk nekünk is, mert így sms helyett push üzenet jön, ami a drága SMS költségeket figyelembe véve tulajdonképpen még 500Ft-os havidíjért cserébe is jobban megéri.
Meg hát attól is függ majd szerintem milyen számlacsomagban vagy. Tuti lesz olyan is aminél később is ingyenes lesz mert mondjuk havi 250k stabilan megérkezik a számládra ezért eltörlik az ilyen költségeket. stb.. szóval szerintem ez ne tartson vissza a használatától. (Az inkább érdekes, hogy sikerült-e az összes régi funkciót átvezetni az újba.)
Köszi előző, ment a zöld. :) Felraktam a régit és az újat, a push nélkül viszont a régi tényleg nem csinált sok mindent.
Viszont az igazi fejlemény más miatt is volt, ha valakit kíváncsi rá: sikerült kiderítenem, hogy tranzakció jóváhagyásokat csak egy bizonyos aktiválás után, amit 24 órával(!) a digitális fiókom regisztrációja után lehet csak először: nos, az OTP-nél sem a telefonos ügyintéző, sem a három chat helpdeskes nem említette ezt a 24 órát, pedig tudták hogy frissen regisztráltam és csak várnom kellett volna - tegnap még rá is kérdeztem erre konkrétan, a bankfiókban is: ott is azt mondták hogy neeem, nem kell 24 órát várni, lehet egyből jóváhagyni...hát kellett várni, de most már letelt az az idő és utána sikerült is végre a jóváhagyás és fizetés, csak meg kellett várnom azt a fura 24 órát...
Köszi mindenkinek a válaszokat! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!