Mi lehet a gond az internetemmel?
A múlt hét folyamán váltottam Telekom 2000mbit/s internetre, kaptam új modemet, pontosabban egy Technicolor FGA 2233 MAG nevezetűt. A problémám az, hogy valami probléma van az internetemmel, esetleg a beállításokkal. Call of Duty CW/WZ/MW egy idő után nem enged be a játékba (Unable to acces online services), csak ha újraindítom a modemet, esetleg megpiszkálom kicsit a netkábeleket, akkor ideig-óráig, esetleg fél-1 napig jó, majd kezdődik a folyamat elölről. Általában as kábelkihúzás segít, és még csak nem is muszáj az én pc-m kábelét ki-be mozdítanom. A modembe van csatlakoztatva 3pc és egy wifis router, a régi Sagecom modemnél semmi ilyesmi problémám nem volt. Másik példát felhozva játék után az uPlay nem, vagy csak nagyon nehezen tudja leszinkronizálni a mentéseim, steam kidob játék közben, tehát a hiba nem csak a codnál jelentkezik, hanem minden olyan eredeti játéknál ahova élő internetkapcsolat szükséges. Persze ebből egy mezei internetező semmit sem érzékel, mivel maga az internet működik, hozza az adott sebességet, tehát felesleges a szolgáltatót ezzel keresni, elmondásuk szerint ők ezzel nem tudnak mit csinálni. Próbálkoztam már port nyitással, uPnP bekapcsolással, és még sok más opcióval. Esetleg valaki tud rá bármiféle megoldást? A modem menüjében a "Diagnostics" menüpont alatt számomra furcsaságra lettem figyelmes, a "Port State" menüpont alatt, sejtésem szerint az összes portnak zölden kellene világítani, képet csatolok. Remélhetőleg sikerült érthetően megfogalmaznom.
"esetleg megpiszkálom kicsit a netkábeleket, akkor ideig-óráig, esetleg fél-1 napig jó"
CSERÉLJ KÁBELT
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!