Az egérmutatóm időközönként lefagy.Onnantól csak a gép újra bekapcsolásával működik újra.Az egeret szervízben jónak találták.A gépet napokig járatták,akkor nem volt ez a hiba.Hozzáértő segítségét kérem:mi okozhatja ezt a kellemetlenséget?
Figyelt kérdés
2021. szept. 16. 14:20
1/9 anonim válasza:
Elektromágneses interferencia, rossz földelés, kontakthibás RAM, olcsó alaplap/tápegység. Csak az egér fagy le, vagy maga a gép teljesen?
3/9 anonim válasza:
Szóval a gépet napokig járatták és nem volt gond, de, közben csináltak is rajta dolgokat? Kérdező, két dolog amit én tudok mondani, ha szoftveres a gond, ránézhetünk, és megoldjuk, ha hardveres a gond, abban, csak szóban tudok segíteni.
4/9 A kérdező kommentje:
Az egérmutató lefagy,onnantól kezdve nem tudok semmit csinálni.Kikapcsolom alul a gépet,amit normál körülmények esetén nem így tennék meg hanem az egérrel.A visszakapcsolás után semmi gond,azonnal használható az egérmutató,de kérdés,hogy meddig...?Az egér kábelét is átdugtam már másik portba,akkor is ugyanez lett a probléma.Szervízben kitisztították,napokig járatták.Gondolom nyüstölték az egeret,hátha náluk előjön a probléma,dehát nem jött.Igaz kemény 2 hétig bírta tünetmentesen a gép,azóta szinte bármikor előjöhet a hiba.Amúgy Windows 10 és Chrome böngészőm van,ha ez számít bármit is.
2021. szept. 17. 01:57
5/9 anonim válasza:
Én próbálnék egy másik egeret. Ha azzal is csinálja szoftveres, Windows újratelepítés. Nekem a Razer fülesem csinál hasonlót. Bekapcsolás után szoktam bekötni és néha egyszerűen nem látja a gép, nem működik, egy USB portot váltva helyrejön.
Ha az egérnél ez a megoldás nem válik be, érdemes másik egeret venni, kipróbálni.
Milyen egér és a PC?
6/9 anonim válasza:
Nem kell Windows újratelepítés, ahogy az 5-ös írja, ha szoftveres. Akkor amit én írok, ha szoftveres, kijavítjuk, kérdező.
7/9 A kérdező kommentje:
MoneTaliMonolis-nak: kijavítjuk alatt mit értesz?Hol?Szolnokon van szervízcsapatotok?
Fujitsu Siemens a gép,Logitech B-110 az egér.
A szervíz tutira jónak mondta az egeret.
2021. szept. 17. 15:08
8/9 anonim válasza:
A kijavítjuk alatt, azt értem, hogy megbeszélünk egy időpontot, és mondjuk, Discord segítségével, képek segítségével, teamviewer segítségével, ránézünk a problémára.
9/9 A kérdező kommentje:
A készülék belseje lényegében pormentes.Alul az a piros-sárga-fekete hármas vezeték a csatlakozójával az mire való és miért nincs valahová bedugva?(Kép mellékelve)Vagy nem is kell???
2021. szept. 20. 14:44
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!