Netflixhez kéne segítség.Az ügyfélszolgálatot nem tudom hívni valamiért.?(Magyar és német számról sem.)Előfizettem mert tudom hogy fent van Lucifer.A 6évadot nézném.Ötletek?Légyszi!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A Netflix elkezdte szűrni a vpn használókat, tiltja a hálózatáról, pontosan azért, hogy mert más-más a műsorkínálata egyes régiókban. :(
"Még nem látható a Netflixen a Lucifer 6. évad
Bár a Netflix folyamatosan tolja az új évadot, előfordulhat, hogy nem azonnal jelenik meg a sorozat. Ha a fenti időponton túl vagy, és a Lucifer 6. évada még mindig nem elérhető, akkor a következőt kell tenned:
Újra kell indítani a Netflix alkalmazást. A mobilokon vagy a Netflix alkalmazásváltozatain (Roku, Fire Stick vagy Smart TV-n lévő Netflixen) navigálj a súgó részhez, és ott van egy Netflix újratöltés gomb. Ha ezt nem találod, jelentkezzen ki és jelentkezzen be újra, mivel ez ugyanezt a hatást váltja ki.
Ha webböngészőt használsz, töröld a gyorsítótárat, vagy be kell zárni és újra megnyitni a webhelyet."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!