Miért nem tudok a telekom alkalmazáson keresztül mobilnetet venni?
Figyelt kérdés
Egyszeri 1GB Maraton netet szeretnék és azt írja ki a bekapcsolás megerősítése után hogy: "Hiba történt! Kérjük, pár perc elteltével próbáld újra" de már 3 napja próbálkozom, letöröltem az appot újra telepítettem de nem oldódott meg a probléma. Domino kártyás vagyok egyenlegem fel van töltve. Valaki járt már így? Köszi a segítséget!2021. aug. 12. 20:13
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!