Miért "halottak" az uTorrent feltöltéseim 2 hete?
Sziasztok!
Valamiért nem tölt fel az uTorrent kb. 2 hete, pedig korábban minden rendben volt és nem állítottam el semmit.
Az uTorrent Setup Guide lefuttatás után azt írja: Results Port is not open (you are still able to download), a pipa pedig narancssárga ott mellette egy csillaggal. UPnP engedélyezve van a kliensbe is, sőt a router beállításainál is engedélyeztem, de változás nem történt. A router egyébként: Sagemcom Fast 3890 V3, szolgáltató: Telekom.
Még amire felfigyeltem, hogy a Szolgáltatások (helyi) azon belül a NetTcpPortSharing fut, de hibakód 15100-at is ír ott, korábban ez nem tudom ilyen volt-e.
ESET és mindenféle védelem kikapcsolása ellenére is ezeket produkálta, szóval nem a tűzfal lesz a baj szerintem.
Mindent megpróbáltam, de az uTorrent feltöltések meg sem mozdulnak most sem, mit lehetne tenni? Mi állítódott el? Portot kéne nyitnom a router beállításain belül? Korábban sem tettem meg semmi ilyen lépést, mégis jól működött. Mi ilyenkor a teendő? Köszi az ötleteket, válaszokat!
Melyik szolgáltatónál vagy? Mert én pl. a Telekomnál.
Illetve hozzátenném még azt, hogy TV-zésnél is egyre gyakrabban vannak problémák mostanában a set top box-nál (több helyiségben, több készülékkel is), annyiszor bekockásodik a kép, hogy sokszor nézhetetlen az egész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!