Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért "halottak" az uTorrent...

Miért "halottak" az uTorrent feltöltéseim 2 hete?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Valamiért nem tölt fel az uTorrent kb. 2 hete, pedig korábban minden rendben volt és nem állítottam el semmit.

Az uTorrent Setup Guide lefuttatás után azt írja: Results Port is not open (you are still able to download), a pipa pedig narancssárga ott mellette egy csillaggal. UPnP engedélyezve van a kliensbe is, sőt a router beállításainál is engedélyeztem, de változás nem történt. A router egyébként: Sagemcom Fast 3890 V3, szolgáltató: Telekom.

Még amire felfigyeltem, hogy a Szolgáltatások (helyi) azon belül a NetTcpPortSharing fut, de hibakód 15100-at is ír ott, korábban ez nem tudom ilyen volt-e.

ESET és mindenféle védelem kikapcsolása ellenére is ezeket produkálta, szóval nem a tűzfal lesz a baj szerintem.

Mindent megpróbáltam, de az uTorrent feltöltések meg sem mozdulnak most sem, mit lehetne tenni? Mi állítódott el? Portot kéne nyitnom a router beállításain belül? Korábban sem tettem meg semmi ilyen lépést, mégis jól működött. Mi ilyenkor a teendő? Köszi az ötleteket, válaszokat!


2021. júl. 18. 19:03
 1/6 anonim ***** válasza:
Nekem minden torrentem belassult, de mióta váltottam qBittorrentre azóta a netem teljes sebességét ki tudom használni felfelé is.
2021. júl. 18. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Használj qBittorrentet
2021. júl. 24. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
qBittorrent-tel sem lenne jó, itt a routernél állítódhatott el valami szerintem, esetleg a szolgáltató variált megint valamit, volt már rá példa. Csináltam router resetet egyébként, de az sem oldotta meg, egyébként még kb. egyik napról a másikra lett ilyen.
2021. júl. 29. 16:59
 4/6 anonim ***** válasza:
#3 UGYANEZ volt nálam is a probléma, aztán az #1 válaszom megoldott mindent...
2021. júl. 29. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Melyik szolgáltatónál vagy? Mert én pl. a Telekomnál.

Illetve hozzátenném még azt, hogy TV-zésnél is egyre gyakrabban vannak problémák mostanában a set top box-nál (több helyiségben, több készülékkel is), annyiszor bekockásodik a kép, hogy sokszor nézhetetlen az egész.

2021. júl. 31. 18:05
 6/6 anonim ***** válasza:
Nekem is Telekom, de mobil (korlátlan), SIM kártyát 4G router (Huawei) kábelen csatlakoztatva a laptop és a TV.
2021. júl. 31. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!