A T-onlineos email címem megtarthatom valahogy, miután megszüntetem a telekomos előfizetésemet, vagy az mindenképp megszűnik?
Aztán majd jön a hoppáré, mikor spamküldés miatt korlátozzák az emailt és nem tudja az MT-t, amihez az email migrálva lett, és valahogy nem akarja elhinni az ügyintéző, hogy a csillamponi@t-online.hu email Gipsz Jakab nevén van, de Kőműves Kelemenné használja, aki én vagyok, Gipsz Jakab a sógorom és hát nem tudom a személyes adatait se, anyóspajtás lánykori nevéről is csak annyi van meg, hogy Ica néni.
De amúgy segítsen már rajtam, ez van leadva mindenhol, munkát keresek, miegymás... Tudja hogy van ez.
Ha nem a te szolgáltatásodon van az email, műszakilag rendben van, működni fog. Viszont ha egyszer is olyan ügyintézőhöz kerülsz, aki szabálykövető és az azonosítási folyamatot kőkeményen betartja mondjuk jelszóváltoztatásnál, te meg semmit nem tudsz, akkor úgy marad minden és nem segíthet. Pl spam korlátozás feloldáshoz vírusírtás + jelszóváltás. Jelszót meg puszira senki nem fog módosítani, te meg nem tudsz, mert aki átvette az emailt, biztos nem adta meg a telekom fiókhoz a jelszavát, meg amúgy is, a kétlépcsős azonosítás miatt kiküldött kód sms-ben/emailben nem férsz hozzá - mert nem a te szolgáltatásod.
Jaj, kettes, mekkora hülyeségeket hadoválsz itt össze-vissza, látszik, hogy gőzöd sincs sem a Telekomról, sem a levelezőkiszolgáló rendszerükről.
Spam korlátozás... vírusírtás... két lépcsős azonosítás+SMS Telekom e-mail fióknál...
Édes Istenem...!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!