Telekom a 1422-es számon hogyan oldja meg a problémámat? Telepítenem kell a gépemre valami képernyő megosztó programot?
- Csak Telekomot nem terhelő hibák esetén segítenek
- Fizetős szolgáltatás
Itt a link, miben segítenek és mennyibe kerül. Az általad leírtak inkább Telekom oldali hiba, de lehet saját tulajdonú eszközöd okozza a packet loss-t, vagy a hálózatban. De ha ez folyamatos, a 1422-őn nem fognak tudni segíteni, úgy pláne nem, hogy felcsatlakoznak a gépre (logmein-t használnak, neked a logmein123.com-ot kell megnyitni, diktálják a kódot, beírod, start download, letöltött .exe fájlt indítod, értelemszerűen engedélyezed a csatlakozását és kész). Ha feszt szakadozik az internet, állandóan le fog "esni" a gépedről, igaz, vissza tud jelentkezni, de garantálom neked, ha bele is kezd (nem fog) a második szakadás után megkér, jelentsd be hibára a 1414-en.
Arról tudtam, hogy fizetős :D Csak kíváncsi voltam, hogy működik, hogy bele néz a gépembe és beállítja távolról a dolgaimat.
Holnap/Hétfőn jön a szerelő ötödszörre, most már a kábelcsere lesz kövi alkalomra :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!