Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Telekom a 1422-es számon...

Telekom a 1422-es számon hogyan oldja meg a problémámat? Telepítenem kell a gépemre valami képernyő megosztó programot?

Figyelt kérdés
Hatalmas packet loss-om van,össze-vissza szakad az internet. Szerelők már voltak párszor, de nem igazán javult semmit. Megpróbálnám ezt az online szakértői részt. Esetleg tapasztalat velük?

2021. ápr. 30. 00:09
 1/2 anonim ***** válasza:

- Csak Telekomot nem terhelő hibák esetén segítenek

- Fizetős szolgáltatás


[link]


Itt a link, miben segítenek és mennyibe kerül. Az általad leírtak inkább Telekom oldali hiba, de lehet saját tulajdonú eszközöd okozza a packet loss-t, vagy a hálózatban. De ha ez folyamatos, a 1422-őn nem fognak tudni segíteni, úgy pláne nem, hogy felcsatlakoznak a gépre (logmein-t használnak, neked a logmein123.com-ot kell megnyitni, diktálják a kódot, beírod, start download, letöltött .exe fájlt indítod, értelemszerűen engedélyezed a csatlakozását és kész). Ha feszt szakadozik az internet, állandóan le fog "esni" a gépedről, igaz, vissza tud jelentkezni, de garantálom neked, ha bele is kezd (nem fog) a második szakadás után megkér, jelentsd be hibára a 1414-en.

2021. ápr. 30. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Arról tudtam, hogy fizetős :D Csak kíváncsi voltam, hogy működik, hogy bele néz a gépembe és beállítja távolról a dolgaimat.

Holnap/Hétfőn jön a szerelő ötödszörre, most már a kábelcsere lesz kövi alkalomra :D

2021. ápr. 30. 21:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!