Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Banggood vásárlás probléma....

Banggood vásárlás probléma. Nem enged fizetni paypal-el?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Paypel-hez adtam az erste bankkártyámat, amivel egyébként is képes vagyok interneten fizetni, de azért paypal-el egy biztosabb pont. Új vagyok hozzá szóval sorry :S A paypal-nál sikeresen hozzáadtam a kártyámat és alapértelmezetté állítottam hogy ha vásárolok, akkor arról vonják le az összeget online vásárlásnál. Viszont amikor Banggood-on rámegyek a paypal-es fizetésre, akkor visszadobja hogy:


"check your account at visa classic."


Ha újra próbálom akkor pedig ezt:


"Check your account at your card issuer before retrying this card."


Van a kártyámon elég pénz, hozzáadtam a szállítási címet a Paypal-nél is alapértelmezettre amikor az adott kártyával fizetek.


Nem tudjátok mi lehet a probléma?


Előre is köszönöm a válaszaitokat!


2021. márc. 17. 13:46
 1/4 anonim ***** válasza:

A kártyát vissza is igazoltad?

(Négyjegyű kód a tranzakcióról)

2021. márc. 17. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Ne haragudj, nem teljesen értem mire gondolsz. A kártyát vissza is igazoltam-e, amikor regisztráltam a kártyát a paypal-hez? Vagy a vásárlásnál? Mert ott igen, viszont ha a vásárlásnál gondolod, akkor nem kaptam ott semmi mást, csak egy automatizált email-t hogy your order has been generated!. Amikor rányomtam a fizetésnél hogy pay, akkor dobta vissza hogy check your account at visa classic before retrying this card. Majd újra próbáltam és utána írta ki a check your account at your card issuer before retryring this card.
2021. márc. 17. 14:10
 3/4 A kérdező kommentje:
Áhh, értem most mármire gondolsz, szóval a január 1. óta bevezetett két lépcsős rendszerről beszélsz. Nos, sajnos ezzel eddig nem voltam tisztában. Illetve, nem is használtam azóta a kártyámat online vásárláshoz. Nem kaptam a fizetés közben ilyen 4 jegyű pin kódot. Tudod esetleg, hogy ilyenkor mi a teendő? Előre is köszi a válaszod!
2021. márc. 17. 15:03
 4/4 A kérdező kommentje:
Hozzáteszem! Nem változott azóta a telefonszámom és a rendes telefonszám van hozzáadva a számlámhoz. Illetve az applikációban sem ugrik fel semmi a fizetés próbálkozásánál.
2021. márc. 17. 15:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!