Vodafone internet átköltöztetése másik címre mennyi időt vesz igénybe?
Én is, őszintén szólva elég depis már így dolgozni tavaly március óta. :(
Így meg is értem hogy trollkodsz, de mostmár feküdj le. Jóéjt!
Igen, sok antiszociális introvertált élvezi, én szerencsére nem tartozom ezek közé:) plusz még akkor sem kreténeztelek le, amikor nyilvánvalóan feleslegesen koptattad a poros kis klaviatúrád, hagytalak kibontakozni, ha már ennyire magányos vagy.
Sebaj, igazad van, megkérdezem az ügyfélszolit. A probléma csak az, hogy személyesen nem vagyok hajlandó bemenni pandémiás időkben, az online felület teljes mértékben használhatatlan, telefonon pedig elérhetetlenek munkaidő után, plusz első körben nekem elég lett volna egy nagyságrendi válasz is, hogy mire készüljek, és kB mikor menjek be át ugyfélszolira :)
Na minden jót, vigyázz magadra!
"koptattad a poros kis klaviatúrád"
100 millió aktuációra hitelesített az összes switch benne, nem kell aggódni.
"az online felület teljes mértékben használhatatlan"
Maximum neked.
"telefonon pedig elérhetetlenek munkaidő után"
Mert nem robotok dolgoznak ott sem. Döbbenet, mi?
Nem maximum nekem, a Vodafone is tud a problémáról, az online ügyfélszolgálati felületen belüli végtelen loop-okról, rossz hivatkozasokról, gyakori kijelentkeztetésekről, stb... "dolgoznak rajta"
Ha nem hiszed, akkor járj utána, unatkozó okoska:)
Nagyon érdekes, hogy bankban, főgáznál, elműnél, vízműveknél, de még a fővárosi kukásoknál is emberek dolgoznak több millió fogyasztóval, mégis fel tudják venni a telefont.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!