Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Vodafone internet átköltözteté...

Vodafone internet átköltöztetése másik címre mennyi időt vesz igénybe?

Figyelt kérdés
Az új helyen is elérhető a Vodafone szolgáltatása. Hány net nélkül töltött nap várható?
2021. márc. 3. 20:58
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
Este?
2021. márc. 3. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
Mondjuk jobban belegondolva, ha szó szerint veszi az ember, akkor nem, nem járok munkába, home office esetén csak átmegyek a szoba másik végében lévő asztalomhoz.
2021. márc. 3. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 A kérdező kommentje:

Én is, őszintén szólva elég depis már így dolgozni tavaly március óta. :(

Így meg is értem hogy trollkodsz, de mostmár feküdj le. Jóéjt!

2021. márc. 3. 21:48
 14/20 anonim ***** válasza:
Ó, én kifejezetten élvezem.Munka és szórakozás közben egyedül vagyok, csak a napi /weekly sync meg a fortnightly line managementet kell kibírni (meg a kreténeket, akik személyreszabott szolgáltatások helyett szabnak felhívni az ügyfélszolgálatot), a legjobb dolog, ami történhetett. Csak a kocsmázás hiányzik a kollégákkal és cimborákkal. Bár "alkohol cölibátus" is kifejezetten jó /shrug
2021. márc. 3. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 A kérdező kommentje:

Igen, sok antiszociális introvertált élvezi, én szerencsére nem tartozom ezek közé:) plusz még akkor sem kreténeztelek le, amikor nyilvánvalóan feleslegesen koptattad a poros kis klaviatúrád, hagytalak kibontakozni, ha már ennyire magányos vagy.


Sebaj, igazad van, megkérdezem az ügyfélszolit. A probléma csak az, hogy személyesen nem vagyok hajlandó bemenni pandémiás időkben, az online felület teljes mértékben használhatatlan, telefonon pedig elérhetetlenek munkaidő után, plusz első körben nekem elég lett volna egy nagyságrendi válasz is, hogy mire készüljek, és kB mikor menjek be át ugyfélszolira :)


Na minden jót, vigyázz magadra!

2021. márc. 3. 22:18
 16/20 anonim ***** válasza:

"koptattad a poros kis klaviatúrád"


100 millió aktuációra hitelesített az összes switch benne, nem kell aggódni.


"az online felület teljes mértékben használhatatlan"


Maximum neked.


"telefonon pedig elérhetetlenek munkaidő után"


Mert nem robotok dolgoznak ott sem. Döbbenet, mi?

2021. márc. 3. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 A kérdező kommentje:

Nem maximum nekem, a Vodafone is tud a problémáról, az online ügyfélszolgálati felületen belüli végtelen loop-okról, rossz hivatkozasokról, gyakori kijelentkeztetésekről, stb... "dolgoznak rajta"


Ha nem hiszed, akkor járj utána, unatkozó okoska:)


Nagyon érdekes, hogy bankban, főgáznál, elműnél, vízműveknél, de még a fővárosi kukásoknál is emberek dolgoznak több millió fogyasztóval, mégis fel tudják venni a telefont.

2021. márc. 3. 22:36
 18/20 A kérdező kommentje:
Ja igen, ha nem lenne egyértelmű, tudod, a több műszakra gondoltam:)
2021. márc. 3. 22:37
 19/20 anonim ***** válasza:
Igen, el tudom képzelni azt a helyzetet, hogy éjjel 11 kor például azonnal a Vodafone ügyfélszolgálatát kell keresni, mert valami hiba csúszott a szolgáltatásba, emiatt 24/7 figyelik az alkalmazottak a telefonokat, váltott műszakban. Ja, nem, nem tudom, mert felesleges..
2021. márc. 3. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 A kérdező kommentje:
Ha valaki esetleg erre járna, és érdekelné... 36 napra kaptam költözési időpontot, így azonnali búcsúút vettünk egymástól, a telekom pedig a szerződéskötés másnapján jött az új ingatlanba behúzni a giganetet.
2021. márc. 18. 13:08
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!