A @sulid.hu-s email címem, illetve az ahhoz tartozó 1 TB OneDrive tárhely akkor is megmarad, amikor kikerülök majd az oktatási rendszerből?
Elméletileg csak addig él, ameddig a közoktatásban tanulsz.
Aztán hogy ténylegesen utána megszüntetik-e, az már kérdéses.
Én annyiról tudok beszámolni, hogy miután a sulink átkerült más minisztériumhoz (szakképzésről van szó), így már nem voltunk jogosultak regisztrálni. Aki nyár előtt regisztrált, annak megmaradt az előfizetése (annyi korlátozással, hogy a Teamsbe azóta csak az asztali változattal enged be), de új regisztrációt tőlünk már nem enged.
(Mondjuk sokat nem használom, egyrészt jól megvagyok a LibreOffice-szal, másrészt meg hiába csábító az 1 TB-os tárhely, pont azért, mert egy eléggé ingatag megállapodáson nyugszik az egész, erre nem mernék értékes adatot bízni.)
Egyébként miután 1-2 éves maga a program, és csak az online oktatás kapcsán jutott sokaknak eszébe, hogy ilyen is van, ne várd, hogy sokaknak legyen tapasztalata ezt illetően. :)
Annak írom, akiben esetleg felmerült volna ez a kérdés:
Megkérdeztem a supportot, ezt a választ kaptam e-mailben:
“ Tisztelt Cím!
A Tisztaszoftver Program Office 365 ProPlus szolgáltatás keretében kapott 1TB tárhely mindaddig használható, ameddig a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges jogosultsággal rendelkezik, azaz tanulói/hallgatói jogviszonya fennáll.
A regisztrált felhasználók esetében időszakosan megtörténik a jogosultság felülvizsgálata. Amennyiben a felülvizsgálat eredménye az, hogy a felhasználónak már nincs tanulói/hallgatói jogviszonya, akkor a programhoz való jogosultság megszűnik.
A regisztrált felhasználók esetében időszakosan megtörténik a jogosultságok vizsgálata. A jogosultság érvényességének ellenőrzéséhez a felhasználók részére e-mail kerül kiküldésre. Amennyiben a felhasználó jogosultsága megszűnt - azaz nincs már tanulói vagy hallgatói jogviszonya -, akkor a továbbiakban a program használatára nincs lehetőség.
Amennyiben a jogosultság felülvizsgálata a tanuló/hallgató részéről az e-mail megérkezését követő 30. napig nem történik meg, a felhasználói fiók felfüggesztésre kerül (amelyről szintén e-mailben kap tájékoztatást a felhasználó). A felfüggesztést követően további 30 nap áll rendelkezésre, hogy a felhasználó gondoskodjon a felhőben tárolt dokumentumainak lementéséről. Ezt követően a fiók automatikusan törlésre kerül.
Kérjük, hogy amennyiben válaszol, levele tartalmazza az előző levélváltásokat is!
Üdvözlettel:
o365 Ügyfélszolgálat”
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!