Mitől lett lassú az internet?
Helyzetjelentés. Szereztem egy ilyet.
Ezzel se mérek jobb értékeket mint mikor alaplapi csatlakozón vagyok. Így gondolom sofware-es hiba lesz. De vajon mi?
Jelentsd be hibára. Tagadd le, hogy van más, több eszköz, ami 700 Mbit/s körül mérsz, a garantált sebesség felett. Hangsúlyozd ki, hogy otthonról dolgozol, ez a fajta hiba milliós kieséseket okoz a napi munkádban. Fogadd őszinte döbbenettel, ha az ügyintéző a lefuttatott diagnosztika alapján nem lát hibát a szolgáltatásban. Nyomatékosítsd, hogy milliós anyagi kár ér nap mint nap emiatt, ami nem tűr további halasztást a javítást illetően. Utasítsd el azt a feltételezést, hogy a saját eszközeidben lehet a hiba, hiszen te még Bios-t is frissítettél. A számlázhatósági feltételekkel rögzített hibajegyen sértődj meg, és emlékeztesd őket arra, hogy ha ők így állnak hozzá, akkor te is: ha így szolgáltatnak, nem fogsz fizetni. Meg amúgy is: egy nappal késik az ember a befizetésekkel, azonnal teljes szolgáltatás korlátozással élnek ellene. Vágj a szavába az ügyintézőnek, mikor még higgadtan, de érezhetően már kicsit ingerültebben próbálja elmagyarázni mit miért mond. Kérd ki magadnak ezt a hangnemet. Követeld a felettesét, kérd, hogy kapcsoljon hozzá. Hitetlenkedj, hogy nem tudja kapcsolni. Kérd el az ügyintéző nevét, biztosítsd, hogy elintézed neki, hogy többet nem kell ennél a cégnél dolgoznia, mert ismered a vezérigazgató-helyettest. Reklamációt akarsz rögítettni, a szövegét pedig lediktálod, majd kb. minden mondatot háromszor fogalmazol át, úgy, hogy a ferdítések miatt visszaolvasva neked adjon igazat. A beszélgetés alatt véletlenszerűen nevezd dilettánsnak az ügyintézőt.
/szarkazmus/
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!