Hogy tudom akkor törölni a regisztrációmat a Nemzeti Mobilfizetés és a Mobiljegy-en?
Írtam nekik emailt hogy szerném a regisztrációmat törölnék.
Koronavírus miatt regisztráltam még Tavassal de 1x se használtam felesleges volt be regisztrálni,nem adtam meg bankszámla számot se és 0 Ft.
Ezt küldték email-ben:
Köszönjük megkeresését a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerrel kapcsolatban.
A(z) számú bejelentésére vonatkozóan a következőkről tájékoztatjuk:
A fiókjának törlésére minden esetben nekünk van lehetőségünk, az üzletszabályzatunk értelmében a Mobiljegy alkalmazásban az ügyfélegyenlegen található aktuális összeg csak a szerződés felmondása esetén, a meghatározott szabályok szerint vehető ki.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szerződése addig nem szüntethető meg, míg rendelkezik érvényes termékkel a rendszerünkben, mivel a szerződés megszüntetését követően az alkalmazásba nem tudna belépni.
Amennyiben Ön a számlája megszüntetése és egyben az aktuális egyenlegének visszautaltatása mellett dönt, úgy kérjük az alábbi adatok megküldését azt követően, hogy az utolsó érvényes termék is lejárt a fiókjában:
Regisztrált ügyfél név
Regisztrált felhasználó név
Regisztrált telefonszám
Regisztrált e-mail cím
Folyószámla azonosító vagy ügyfél azonosító
Bankszámlaszám az egyenleg visszautalása esetén, erre az adatra csak akkor van szükségünk, ha a fiókjában az egyenlege fel van töltve valamilyen összeggel
Az egyenleg visszautalása a fiók megszüntetését követően fog megtörténni, melyről értesíteni is fogjuk Önt.
Köszönjük együttműködését és megértését.
Amennyiben további kérdése merülne fel, kérjük, keressen minket bizalommal az alábbi elérhetőségeinken vagy látogasson el weblapunkra: www nemzetimobilfizetes hu
Mit kellene írnom nekik email-ben hogy töröljék a fiókomat?
Leírtak mindent egyértelműen: ha van érvényes termékük a rendszzerben, akkor a szerződésed nem szüntethető meg. Ha ilyen nincs, és az egyenleged is 0 Ft, akkor megadod az alábbi adatokat:
"Regisztrált ügyfél név
Regisztrált felhasználó név
Regisztrált telefonszám
Regisztrált e-mail cím
Folyószámla azonosító vagy ügyfél azonosító"
és kéred a fiókod törlését.
Mi az a termék?
Nincs megadva a bank számlám, sose vásároltam, csak 0 Ft-om van. Csak simán be regisztráltam sose használtam csak néztem jegyek bérletek árait.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!