Mi lehet a probléma az internettel?
Bocsánat, ha hülye kérdést teszek fel, de egyszerűen napok óta nem tudok rájönni, hogy mi a baj. Upc szolgáltatónál vagyunk, ami ugye már a Vodafone. Napok óta ha internetet igénylő játékot nyitottam meg a gépen vagy a laptopon, akkor 5-10 percen belül elment az internet. Felhívtam a szolgáltatót, ott azt mondták, hogy ő úgy látja, hogy az internettel nincs baj, rá küld a modemre egy frissítést, de ha ez se jó, akkor a géppel lesz a baj. Nem segített sajnos, de találtam egy oldalt, ahol azt javasolták ha a hálózati beállításokba ki kapcsolom az IPV6-os elérést akkor talán segít.
Nos, nekem ez segített, de nem értem, hogy mi volt vele a baj. Eddig sosem volt problémánk vele...
Köszönöm előre a válaszokat! :)
Fórum bejegyzések a hup-nál, 2019. november:
"...Addigra már tudtam a megoldást, letiltottam a gépemen az ipv6-ot, és azóta lényegében nincs gond. Hasonlóan szívtam egyszer a UPC-vel is, amikor a ConnectBox-ot kaptam tőlük. A jelenség hasonló volt, a megoldásra én akkor nem jöttem rá, a szolgáltató se tudott segíteni, lényegében a szerencsének köszönhető, hogy amikor (mindettől függetlenül) kértem a privát IP-t, kikapcsolták az ipv6-ot is az előfizetésemen. Mondanom se kell, hogy onnantól sokkal jobb lett a helyzet."
...
"UPC-nél vagy "IPv4" módban van a végpont (ilyenkor publikus IPv4 címet kapsz, és egyáltalán nincs IPv6), vagy pedig "DS-Lite" módban van (ilyenkor natív IPv6 van, és az IPv4-et - nem publikus IPv4 címmel - egy IPv4-over-IPv6 tunnel fölött kapod.)
Mivel utóbbinál az IPv4-over-IPv6 tunnelt a nálad lévő végberendezés (router) végződteti, ezért az nem lehet "modem" módban."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!