Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Az AppleCare telefonos segítsé...

Az AppleCare telefonos segítségnél mindig mindenkinek ugyanazt javasolják? és sose tudnak semmit megoldani, amit egy frissítés nem old meg magától?

Figyelt kérdés
Nekem 3 év alatt, amire majd 70000 forintot fizettem AppleCare-re, többször is volt problémám, és mindig csak ugyanazt mondták sok órányi fölösleges telefonbeszélgetés végén, hogy mindenfélét indítsak újra, majd ha az sem megy akkor frissítsek. És soha nem oldotta meg egyik se a problémákat, és soha nem is kaptam más javaslatot. Tudnak ezek mást is?

2020. nov. 19. 18:20
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
ha problémád van az ügyfélszolgálattal, jelezd az ügyfélszolgálatnál!
2020. nov. 19. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Így van. Azt előfeltételezik, hogy 85 éves nagymama vagy, akinek esetleg azért nem indul, mert lemerült és nem tudja bedugni a 230-ba.

Önmagában az Applecare-nek nincs is értelme, csak a care+-nak.

2020. nov. 19. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
AZ, + van, vicces hogy felvette múltkor egy hölgy és az első mondatából tudtam, hogy ő nem fog tudni segíteni, de 40 percen keresztül kellett beszéljek vele, és csak az időmet rabolta.
2020. nov. 19. 20:22
 4/4 A kérdező kommentje:
szerintem ipad-et és macbook pro-kat nem nagymamák vesznek! másrészt elvárnám, hogy tudjanak az ügyfélszolgálaton többet, mint egy nagymama, mert eddig még annál többet nem tudtak
2020. dec. 2. 14:18

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!