UPC-t vagy a Digit érdemes választani?















Elsősorban nem szolgáltatóban érdemes gondolkodni, hanem régióban. Ha az adott régióban jobb a Digi infrastruktúrája, mint a UPC-é, akkor érdemes arra váltani, de ha rosszabb, akkor csak szívni fogsz vele. Sajnos olyan is van, hogy mindkettő egyformán sz.r, ilyenkor a legnehezebb dönteni.
Én azt javasolnám, hogy próbálj tesztelési lehetőséget találni és nézd meg a vonal minőségét kábelen mérve. Lehetőleg olyan szolgáltatási végpontról tesztelj, amilyet te is tervezel megvásárolni vagy nagyobbon.
Segíthet ez a weboldal (mérés végén értékelést is ad):
Ha nem találsz tesztelési lehetőséget, akkor legalább az ott lakók véleményét kérdezd ki... Ha kirívóan sokan vannak az egyik szolgáltatónál, akkor azért az gyanúra ad okot, mert nyilván nem véletlenül választották.










2 dolog miatt utáltam meg:
- a tv-hez adott dekóder (vagy hogy hívják azt a kis fekete bizbaszt), valami kics*szett mód lassú. Megnyomom a távkapcsolón a gombot, és eltelik vagy 1,5 másodperc mire reagál. Ez tudom hogy leírva nevetségesen kevésnek tűnik, de akkor is zavaró hogy nem egyből reagál a szerkezet, ahogy lenyomom a gombot. A menü is nehézkes. Pár éve többször jeleztem ezt a lassúságot nekik, akkor az volt a válasz hogy "éppen" átállás van, azért ilyen lassú, ez azóta sem változott, én meg már untam újra és újra szólni ezért. Más szolgáltató pedig nincs ott ahol most lakunk még.
- mióta megvette őket a vodafone, havonta többször hívogatnak, meg emaileznek minden szart, hogy fizessek elő még erre-arra, pár hete nem sok híja volt, hogy a telefonos f@szt elküldjem melegebb éghajlatra, annyira erőszakos volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!