Wifi router nem működik áramszünet után?
Gyártó?
Típus?
Egy feszültség ingadozás esetleg törölte a beállításait. Vagy tönkrement a WAN port. Vagy csak kimozdult a kábel, esetleg maga a modem/HGW nem működik (már hogyha van modem/HGW).
Ha már ki írtad a kérdést, kommentben érdemes aláírni a további információkat, hogy több fórumtárs lássa és esetleg gyorsabban válaszolhasson valaki...
Privátban jött:
"...Wan portal semmi gond, modem/hvg nincs, ez egy TL-WR940N router. Szerintem újra kéne telepíteni vagy esetleg konfigurálni számítógép segítségével?"
(WAN port hibátlanságát hogyan tudtad megállapítani aktív kapcsolat nélkül?)
Szerintem is újra kellene első körben konfigurálni a router -t (bár erre az első írásomban már utaltam).
Modem/HGW hiányában PPPoE beállítások szükségesek, amit a szolgáltató ad meg (általában a szerződéskötést követően papír alapon is, de telefonon utólag is megadják). Erra a beállításra is szükséged lesz, mivel valószínűleg a hiba egyik forrása az, hogy a router -t újra kell konfigurálni (amihez nem feltétlenül szükséges számítógép, de azzal egyszerűbb).
Ezen felül lehet még a WAN port -ot; dugasztápot; router -t; UTP kábelt ért sérülés is a hiba forrása, de először próbáld meg kizárni a router hibáját azzal, hogy (újra) konfigurálod. Van rajta (talán süllyesztve) egy "Reset" gomb, azt kb 15 másodpercig nyomva tartva nullázható a router. Utána az alapértelmezett beállításokkal tudsz a router konfig felületére belépni, ahol minden fontos dolgot (főleg a kapcsolat típusát és ott a PPPoE felhasználónév és jelszót) megadhatsz. Ha ezek után sem működik, akkor vagy a router sérült, vagy szolgáltatói oldalon van a hiba...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!