Miért nem tudok zenét hallgatni a Spotify asztali alkalmazásában?
Figyelt kérdés
Premium előfizető vagyok. Eddig semmi gond nem volt, az androidos app és a webes lejátszó rendesen működik, de a letölthető változat és a win10 alkalmazásboltjából letölthető app nem akar lejátszani semmit.
Nincs hibaüzenet, hanem inkább olyan, mint ha egy pillanat alatt végzett volna a lejátszással és egyből tovább ugrik a következőre. Egy lista esetén szépen végigpörgeti az összes zenét egy-egy pillanat alatt.
A hiba egyik napról a másikra jött elő, a beállításokhoz nem nyúltam közben.
Az alkalmazást újra telepítettem, kipróbáltam mindkét verziót, de ugyan az a probléma.
Valakinek volt hasonló? Mi lehet a megoldás?
A Spotify hivatalos oldalán nem találtam erre problémára megoldást.
2020. júl. 5. 20:43
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!