Mailbox-os email címet hogy lehet újraaktiválni/visszaszerezni?
Volt régen egy mailbox.hu-s email címem, amit már vagy 10 éve nem használok. Nemrég megpróbáltam újra belépni, de nem történik semmi (nem dob vissza semmilyen hibát a weboldal, egyszerűen nem megy tovább, nem lép be).
Mi történt? Inaktiválták a fiókomat? Mit tehetnék, hogy újra hozzáférjek ehhez az email címemhez? (Működik még egyáltalán a mailbox?)
10 éve? Azóta kb. háromszor változott az infrastruktúrájuk, de kétszer biztosan. (Az első nagy átállás még lehet, hogy 2010 előtt volt.)
Előre is bocsi a rizsáért, ha csak egy rövid válaszra vágysz, akkor a válasz az, hogy rég törlődött, próbáld meg újraregisztrálni.
És akkor egy kis Mailbox-történelem:
Kezdetben vala a Mailbox, ami egy saját fejlesztésű, és meglepően jó levelezőrendszer volt. Voltak bizonyos téren hiányosságai, de akkoriban jókora tárterületet adott, és a hazai szférában a csúcson volt.
Aztán gondolták: macerás egy levelezőrendszert fenntartani. Cseréljük le GMailre! És azzal leszerződtek a GMaillel, és onnantól a Mailbox egy reklámokkal megtűzdelt GMail volt. Úgy tűnt, hogy ez egy jó ötlet, mert bár sokaknak az eredeti felület és szolgáltatás jobban tetszett (akkoriban a GMail IMAP-ja fájdalmasan lassú volt, és ugye GMailben se visszajelzést nem lehetett kérni, se mappák nem voltak...), azért nagy lázadás nem lett az új rendszer ellen. :) A Mailbox csapata meg karbatett kézzel várta, hogy a reklámbevételek megérkezzenek. Bőven többet kaszáltak, mint amennyit a GMailnek fizettek a hosztolásért.
Aztán gondolá vala a Google, hogy sokan pofátlanul nagy hasznot zsebelnek be az egész olcsón adott mailhosztingért. És durván feltornászta az árakat. Olyan mértékben, hogy azt a Mailbox nem tudta még úgy sem kigazdálkodni, hogy a reklámok mennyisége bőven több, mint indokolt volt. És dönté vala a Mailbox: újra saját rendszeren megy minden tovább. Csakhogy: akkorra hozzáértő ember nem maradt a cégnél, használható hardverük nem volt (mivel ugye ők csak a GMail szolgáltatását árusították tovább), így rohamtempóban húztak fel egy irreálisan gyenge vasra egy saját rendszert. Persze az addigi levelek mind elvesztek, mert nem volt elég tárhely a Mailboxnál... (oké, a Google lehetőséget biztosított rá, hogy le lehessen menteni, de ez így akkor is gány), a felhasználók tájékoztatása nullához konvergált, és az ügyfélszolgálat modora meg olyan volt, amit egy zsákfalu legótvarabb kocsmájában is kinéznek. Bónusz: az új felület több mint 50%-át teleszórták reklámmal. Aztán a rendszer hol működött, hol nem. Volt, amikor csak némi késlekedés volt tapasztalható (ritkán jött meg egy levél 5 percen belül), de volt, amikor napokba telt egy-egy üzenet fogadása. Aztán egyre jobban elhanyagolták az egészet, a végén már több hetes kimaradások voltak a levélküldésnél, aztán a végén feladták, és visszamentek a GMail-hez. Persze, hogy a megnövelt bérleti díjat fizetni tudják, így most fizetős lett a szolgáltatás. Szóval készülj fel, nem sokat, de kb. évente egy ezrest ki kell perkálnod nekik, hogy kapj egy reklámokkal megtűzdelt GMailért.
(Egyébként ha nem tudnád regisztrálni, akkor írj az ügyfélszolgálatnak.)
Köszi a választ, sikerült újraregisztrálnom, így megoldódott a probléma. Használni nem akarom, csak azért kellett mert egy másik e-mail fióknál ez régi cím volt megadva biztonságinak.
1800 forint minimum amúgy az éves díj. De 3 gigával nagyobb tárhelyért lehet 4300-at is fizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!