Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Céges PC-n, hogy állítsam be,...

Céges PC-n, hogy állítsam be, hogy a rendszerben(amiben dolgozom) feldobja a nyomtatójaimat?

Figyelt kérdés
Pár hónapja kezdtem tevékenykedni számítógépen a cégnél, és ez a probléma egyedül akkor fordul elő, hogyha az én saját Windowsos felhasználómmal lépek be. Google Chromeban, ha belépek a rendszerbe, amiben dolgozok, akkor vannak olyan lapok, ahol kell nyomtatnom. Ehhez ki kellene választanom a nyomtatót is, viszont nincs ott a lehetőségek között, sőt nincs is ott semmi. Felkerestük a céges IT-t, de még ők sem tudták megcsinálni 2 hónap után. Esetleg valamilyen ötlet, hogyan tudnám összekötni a rendszert a munkahelyi adatbázissal vagy mi a csudával? (amiben dolgozom rendszer nem ott kell ezt beállítani)

2020. jún. 9. 23:10
 1/2 anonim ***** válasza:
Mi az a "saját Windows felhasználód"? Ha ez nagyobb vállalat, akkor szinte biztosan tartományban vannak a gépek és a tartományi felhasználóhoz kötődnek a jogosultságok, amiket a céges rendszergazda ad meg és tartományban kell tudni nyomtatni is. Valami fusi bűzlik itten, azért pattinthattak le.
2020. jún. 9. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Saját Windows felhasználó alatt azt értem, hogy minden munkás saját felhasználóval lép be a Windowsjába és akkor jelenik meg a Desktop felület
2020. jún. 10. 04:22

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!