Ki a franc állítja át aliexpressen Confirmation Received-re a soha meg nem érkezett termékek státuszát? Mert ÉN SOHA 1 terméket se állítottam erre
És még refundot se indíthatok a soha meg nem érkezett termék miatt hiszen Confirmation Received...
de ki állítja át erre? Mert én biztos nem!
Amint letelik a 60 nap (vagy jelenleg a 90 nap) és nem kezdesz Dispute-t, akkor megérkezettnek tekintik még akkor is, ha a követés szerint úton van.
Dispute csak a 60 (90) nap után kezdeményezhető, hiszen addig van ideje megérkezni. Ekkor az eladó arra fog kérni, hogy várj még 1-2 hetet. Én 1x vártam 1 hónapot is, mire azt állította 1 hónap múlva, hogy újra meg kellett volna rendelnem, ő nem fizet vissza semmit. A bíróság megtette helyette. Ahogy épp ma zárult le egy másik dispute-m is, mert 68 napnál jártunk és még az országba sem érkezett a termék követés szerint. Az eladó nem fogadta el, kért időt, nemet mondtam, a bíróság itt is nekem adott igazat és holnap már a számlámon is a visszautalt összeg.
Szóval követni kell a rendelés állapotát, mert 60 nap után 14 nap áll rendelkezésre, hogy panaszt emelj (akár mert a termék rossz, akár mert nem érkezett meg).
Mivel sok lusta ember van, aki nem igazolja vissza a megérkezett terméket, ezért automata ez a "Confirmation received", hiszen amíg nincs visszaigazolva az érkezés, addig az Alinál van a pénz és nem az eladónál. Ha 60 napos, de 15 nap alatt megkapod, vissza kell igazolnod, hogy ne várjon még 1,5 hónapig a pénzére az eladó, ám ezt sokan elfelejtik, nem foglalkoznak vele, ezért ez az automatizálás az eladókat védi.
De ez a felhasználási leírásban ott van, hogy mi a menete a vásárlásnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!