Miért nem kapom meg a 10GB ajándék mobilnetet feltöltőkártyásként (Telekom)?
Sziasztok!
Kb.6 éve ugyanaz a SIM kártyám, azóta voltak más telefonjaim ,nem tudom ennek van-e valami jelentősége abban, hogy nem működik a mobilinternet.
Domino Surf csomagom van, de a legutóbbi feltöltéskor már nem kaptam sms-t,hogy jár mellé a 150MB internet(mint eddig) + a jelenlegi járványhelyzetben aktiválható 10GB adatot sem aktiválták a kártyámon. Nem tudom mit lehetne vele kezdeni,a Telekom alkalmazásban kiírja,hogy rajta van a 10GB ,viszont ha bekapcsolom,nem működik. Próbáltam már a repülőgép üzemmódot, újra is indítottam, de semmit nem csinál ugyanúgy. Meg mikor még az előző telefonom volt még olyan november -december körül, volt olyan(meg azóta is),hogy szerdánként Domino Day alkalmából kaphattunk ingyenes internetet. Na nekem ezt se aktiválták. Bekapcsoltam,de nem kaptam sms-t,illetve használni nem lehetett.
Valakinek van valami tippje,mi lehet a gond?
Köszönöm a segítséget!!!
@1: nem. Alkalmazástól függetlenülb automatikusan aktiválták mindenkinek 16-án.
Kérdező: az ügyfélszolgálat mit mondott?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!