G2A-n vásároltam 30 eurós Steam ajándékkártya kulcsot, ami mint kiderült egy használt kulcs volt. Van remény hogy visszakapom a pénzem? Járt már valaki így? 26N
Felvettem a kapcsolatot az eladóval, írtam a G2A supportnak is. Ennek lassan 3 napja de azóta semmi visszajelzés nem történt még.
Az eladónak 10.000+ pozitív értékelése van, viszont a vásárlásom napjától számítva a mai napig (3 napa alatt), kb 30 negatív értékelést írtak vásárlók, mindenki használt/érvénytelen kulcs miatt panaszkodik.
Nem csak Steam wallet card miatt, hanem xbox kulcsok, Steam játék kulcsok, meg mindenféle egyéb játékon belüli pénzes szolgáltatások amit kulcsokkal is meg lehet vásárolni az oldalon.
A 10 ezerből összesen van kb. 100 negatív értékelése, az utóbbi kb. 50 negatív az elmúlt héten íródott, mind ivalid key miatt.
Ez nekem rettentően gyanús.
Nagyon sokat vásároltam már a G2A-n, de ez az első hogy így jártam.. :(
Van remény hogy visszakapom a pénzem, vagy egy új használható kulcsot?
A G2A azt írja, hogy 7 nap áll rendelkezésre az eladónak, hogy cselekedjen.
Viszont utána sem biztos hogy visszakapom a pénzem... Mert csak annyi szankciót kap az eladó, hogy ha sok panasz érkezik tiltják a fiókját.
Gyakorlatilag a G2A nem fog engem kártalanítani, legalábbis a konyhanyelv tudású angolommal ezt tudtam kivesézni a supportból...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!