Ebay refund: mi van ha az eladó igazolja hogy feladta a termékert (mert trackable) én meg igazolom, hogy nem jött meg (trackable)? Jár a refund?
MI az ebay-es eljárás akkor, ha nem jön meg egy termék, amelyet trackable opcióval adtak fel?
Ugyanis az eladó igazolni tudja a feladást (mert trackable) én meg igazolni tudom hogy nem jött meg (mert trackable).
Ilyenkor mi a helyzet?
Vissza kell adnia a pénzt, mert nem érkezett meg a termék, nekem ha nem érkezett meg, akkor csak egyszer kellett jelezni, hogy nem kaptam meg és vissza is utaltál a pénzt.
Nem számít, hogy feladta, az nem ok arra, hogy a refundot visszautasítsa, a lényeg itt az, hogy nem érkezett meg.
"Nem számít, hogy feladta, az nem ok arra, "
Ennek ellentmond hogy az ebay refund kérelem esetén első körben felszólítja az eladót a feladás igazolására. Amely értelmetlen lépés akkor hiszen ott a track no. maguk is látják ...
Leírom az én sztorimat, hátha segít.
Rendeltem egy kütyüt ami elvileg németeknél van, én is itt élek. Ugye gyakorlat az, hogy ugyanaz a kütyü kínából olcsóbb de akár 4-8 hét a szállítás, németeken belül kicsit drágább de 2, max 3 nap. mostanában viszont van valami gyors szállítás kínából, ami kb 1 hét, max 10 nap.
Mit csinál a találékony kínai? Nyit telephelyet karlsruhéban, megígéri a 3 napos szállítást, leadja a rendelést kínába, majd ha elégedetlenkedsz, kimagyarázza, hogy lehet, hogy csak nem scannelték be a dhl-nél, meg blabla. Ha ezután aggodalmaskodsz, akkor logiszikai hibára hivatkozva elnézést kér és ajánl némi kedvezményt. Megegyezni nem lehetett vele, hogy vissza az egész, mert mindig csak magyarázkodik, meg elnézést kér. Itt elég volt,akartam az ebaynek jelenteni. Na ez jó bonyolult volt, mert egy ideje nincs ott a vásárlásoknál a gomb, hogy jelentem. Sebaj, gondoltam, paypalnál is lehet. Aha. Ott csak link van az ebayre. EbayEn csak körbe körbe egymásra mutató linkek vannak különböző cikkekkel. Kértem visszahívást. Erre még aznap felhívtak, elmondtam a hasfájásomat, mondták hogy az ebay visszatéríti az összeget, és majd behajtják.
Pár percen belül meg is jött a pénz.
Kb ilyenekre készülj.
Ja, annyit olvastam egy fórumban, hogy a termék visszaadását nem szabad választani, amíg nem jött meg semmi, mivel nincs mit visszaadni.
Ott hibáztál hogy az eladóval akartál egyezkedni.
Ebay főoldal Resolution Center, termék kiválaszt (didn't arrived) és egyből az ebaynél nyitod az ügyet, az eladót már az első lépésben kihagyva.
"sak az infóoldlak jöttek, hogy kattintsak a nemlétező gombra.
"
Hát ilyet meg én nem láttam még soha.
Ebayen nem lehet kihagyni az eladót, ha refundot kérsz, azzal is az eladónak írsz egy üzenetet igazából, csak a rendszer által kiválasztott kategóriában.
A legtöbb esetben nem kekeckednek, rögtön visszautalják a pénzt. Illetve olyan volt, hogy írt az eladó, hogy ok visszautalja, de ha mégis megjönne a csomag, tegyem meg, hogy újra utalok (ez korrekt). Az is jellemző, hogy azt írják, légyszi várj egy pár napot még, vagy felajánlják, hogy újraküldik (de ha nemet mondasz nem kekeckednek).
Egyszer futottam bele, hogy de ő a tracken látja, hogy a határig eljutott, szóval várjak. Vàrtam, semmi. Jó de akkor kérdezzem a postát, mert ő látja, hogy itt kéne lennie. Szóval kekeckedett, nem akart fizetni. Ilyenkor ha nem oldódik meg van opció az ebay staff felé jelezni.
“ de ha mégis megjönne a csomag, tegyem meg, hogy újra utalok”
Pont ez volt nekem is. Megjött, akkor meg úgy voltam hogy egye fene. Írtam az eladónak aztán megkapta megint a pénzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!