Amazonon miért nem vagyok jogosult a refund kérelemre ha nem jött meg a termék? Letelt a delivery time!
Amazonról rendelt termék nem jött meg. Refundot akarok indítani de nem tudok. Miért nem?
A max estimated delivery time lejárt!
ORDER PLACED
November 18, 2019
ORDER NUMBER
xxxxx
EXPECTED BY
Nov 27, 2019 - Dec 14, 2019
Package did not arrive
Change
You are not eligible to request a refund
Sorry, this order is not eligible for a refund under the A-to-z Guarantee. Please wait until 3 days after maximum estimated delivery or until the tracking status is marked as delivered. Note: We also require you to first contact the seller and either wait for a response or for 48 hours before you are eligible to request a refund.
Pontosan leírta, hogy miért. Fordítsam le?
"Sajnáljuk, ez a rendelés nem jogosult az a-z garancia visszatérítésre. Kérlek várj legalább 3 napot a maximum szállítási időtől számítva, vagy addig, amíg a tracking status nem "kézbesítve". Megjegyzés: előtte fel kell vedd a kapcsolatot az eladóval is és legalább 48 órát várnod a válaszára."
Amúgy nekem egy csomagom se jött még meg amazonról a max szállítási idő előtt. Pláne nem ilyenkor karácsony környékén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!