Mit csináljak, hogyha második hónapja nem kaptam számlát az Inviteltől, de az ügyfélszolgálati oldalukon van fiókom, amiben azt írják, hogy nincs tartozásom! Mit tegyek, írjak nekik, hogy küldjenek számlát, vagy ne?! OLVASS TOVÁBB
Figyelt kérdés
Tavalyelőtt volt egyszer olyan, hogy az egyik hónapban nem küldtek számlát, de akkor az Inviteles ügyfélfiókomban ki is írták az emiatt keletkezett tartozást, ezért e-mail-t írtam nekik, hogy küldjék el a számlát amit hamarosan el is küldtek én pedig ezek után befizettem amit be kellett! Idén augusztusban és most szeptemberben se küldtek számlát, de ezúttal az Inviteles fiókomban az van kiírva a számlainformációnál, hogy 0 forint a tartozás és a legrégebbi befizetetlen számla is 0 forint! Ezért ezúttal nem írtam még nekik meg eddig, hogy nem küldtek számlákat, mit csináljak? Nehogy az legyen, hogy egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül korlátozzák az előfizetésemmel járó szolgáltatásokat! Csak azt nem értem, miért írják a fiókomban, hogy nincs tartozásom? SOS2019. szept. 26. 17:19
1/2 anonim válasza:
Mondjuk hívd fel az ügyfélszolgálatot?
2/2 anonim válasza:
Anomália van az Inviteltnél, van, hogy hónapokig semmi, majd egyszerre bekéri az összeget, vagy van, hogy a ténylegesnél nagyobb összeget kérnek. Ha valaki nem figyel könnyen befizeti, de ha szól, akkor a kiállítanak egy valóst. Mióta megvette a Digi az Invitelt, azóta tapasztalható ilyen anomália...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!