Miért nem működik a router?
Vásároltam egy TP-Link TL-WR940N típusú routert majd a telepítési útmutató szerint jártam el, de hiába tudok rácsatlakozni a hálózatra még sincs net.
Eléggé laikus vagyok a témában viszont az előző routeremet is én állítottam be (szintén a telepítési útmutató szerint) és az működött.
Ami még furcsa, hogy a routeren egy led világít csak narancssárgán.
Nem tudom még milyen információt kéne leírnom. Légyszi segítsetek.
Ki az internet szolgáltató?
Ha van modem, vagyis olyan eszköz amit a szolgáltató hozott, annak mi a típusa?
Az internet kapcsolat létesítményhez szükséges felhasználónév/jelszó?
A szolgáltató a telekom és a modem pedig Speedport Entry 2i.
Automata detektálást használtam így a pppoe hálózati típust azonosította ahol beírtam a felhasználónevet és jelszót majd a wpa2 titkosítást is beállítottam
A Mac Clonozást is próbáltam, de így sincs eredmény.
Az a baj, hogy szolgáltató eszköze nem sima modem, hanem egy HGW vagyis Wi-Fi routerrel kombinált modem. Tehát nem csatlakozhatsz még egyszer PPPoE -n keresztül, ha a HGW egyszer még megtette.
Két lehetőég van:
- Access Point módba használod a TP-Link -et. Ilyenkor csak egy sima Wi-Fi lesz belőle, a router funkciókat továbbra is a HGW látja el.
- A másik hogy aktiválod a Bridge módot a HGW -n ilyenkor a TP-Link lesz a router, a HGW csak sima modemként megy majd. PPPoE Pass-throught néven találod a HGW menüjében ezt. Utána a TP-Link -en megadod a PPPoE accountod és kész vagy.
Nagyon szépen köszönöm a segítséged!
Végül a második megoldásod hozta meg az eredményt.
Lehet hülye kérdés, de a router hatótávolsága pontosan ugyanolyan mint a régié (a gyenge jelerősség miatt cseréltem azt le) erre nincs valami gyógyír?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu