Pcx en vásárolt alaplapom meghíbásodott. Mi a teendő?
Itt mindent leírnak
Dobozt, vagy bármilyen tartozékot csak akkor küldj vissza ha nem zavar ha elveszik\megsérül, gyártótól függ hogy hogy miben küldik vissza(de a legtöbb helyen az első dolguk hogy kidobják a felesleget).
A gyár sosem kér semmit a meghibásodott cuccon kívül, tök mindegy hogy a pcx mit ír oda, semmi sem kötelez rá téged hogy a többi kacatot előkerítsd. Pl logitechet annyira nem érdekelte az egész hogy csak kértek egy képet arról hogy elvágtam az usb portot a fejhallgatóról aztán küldtek egy másikat, amikor procimat küldtem vissza segfault hiba miatt amd külön írta hogy a procin kívül semmit se küldjek(és ők sem szarakodtak, küldtek egy új, bontatlan dobozos procit). Sata kábel, vagy akármi amit kaptál a laphoz nem fog hiányozni a gyárnak, ha meg javítják akkor amúgy is valószínűtlen hogy visszakapod.
Felmerülhet a kérdés, hogy akkor a pcx miért írja oda hogy kötelező. Többnyire azért, mert remélik hogy nincs meg minden és nem kell szarakodniuk vele, ha meg esetleg megvan akkor megtartják, a gyár nem fogja megkapni - jellemző a hardver boltokra. A gyár oldalán nézd meg hogy mire van szükség a garanciás ügyintézéshez ha pontosan tudni akarod hogy mi kel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!