Tényleg annyira nem fontos a márka laptopoknál csak a minőség a fontos?
Hasonló hardver esetén azért drágább a márkás termék, mert hosszabb garanciát vállalnak és nem kell a világ másik végébe visszapostázni a terméket, esetleg hozzáértőbb india embereket foglalkoztatnak a callcenterükben.
Bármi bármikor elromolhat, de egy mimnőségi terméknek hosszabb a várható élettartama, még ha időközben el is avul.
Mondjuk nehezen tudok elképzelni egy márkátlan minőségi laptopot, linkelj már egyet Kérdező, komolyan kiváncsi vagyok mire gondoltál.
Tapasztalatom szerint ha valami túléli a Bolti garanciát az már nem nagyon megy tönkre, de aksiból érdemes egy pót párat venni ha valami nagyon rétegterméket néztél ki.
Meghibásodási Arány != Várható Élettartam
Ajánlom vesszőkkel tagolni a mondatot, és talán akkor még értelme is lesz.
Továbbá az sem árt ha némileg árnyalod, urambocsá kifejted, hogy pontosan mi jár a fejedben. Így nem kezdünk el találgatni, jósolgatni.
Vagy elkopik a körmöd abban az egy plusz mondatban ?
Már hogy ne lenne fontos, hisz a márka adja a támogatást. Vannak bizonyos cégek, akik nagyon jó laptopokat gyártanak nagyon olcsón, de ha valami nyűgöd van vele akkor csak az indiai support fog válaszolni a kérdésedre 30 nap múlva. A 3 nagy közül (Dell, HP, Lenovo) szinte mindegyik az élmezőnyben van, bár a HP-re szoktak panaszkodni a driver elérhetőség miatt, a Lenovonak meg állítólag a szerviz a gyengéje.
A kisebbek közül a Fujitsu meg újabban az ASUS tud úgy-ahogy versenyezni a nagyokkal, de a többinél azért mind-mind valamilyen szinten szívás, hogy nem egy nagy cég adja a hátteret.
Amíg nem rolmlik el nncs olyan igazán nagy különbség, bár az elromlás esélye jóval kisebb a márkás termékeknél.
Ha elromlik sokat számít, nem mindegy hogy a Dell házhoz szervize kimegy hozzád 24 órán belül és megjavítják vagy cserélik ott nyomban,
vagy
Keresel egy futárt, elküldöd a szervizbe, 6 hónap múlva pedig már nem azért vagy ideges mert nincs készen még, hanem hogy nem tudod merre van és kit kellene hívnod hogy rágyere. Mert a román szerviznek nem volt alkatrésze és a neked küldött románul írt rövid tájékoztató szerint valamerre ugandába küldték tovább de nincs kontaktod mert az nem írtak rá így nem tudod kit kérdezz meg megvan-e még egyáltalán...
De a nagyokkal is vigyázni kell, megnézni tényleg nagy-e vagy csak annak hazudja magát. A Samsung Mo. és a Samsung Mo.szervíz pl. folyamatosan fennt van a békétltető testület fekete listáján, annyira lesz...ják a vásárlóikat hogy szóba se állnak a panaszkodókkal meg holmi érdek képviseleti szervekkel :O
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!