Ha túlléptem az SSD-nél megadott TBW értéket és 0% a kondíció de még garanciaidőn belül vagyok akkor kicserélik garanciára?
Figyelt kérdés
2019. márc. 6. 21:16
2/5 Koplárovics Béci válasza:
A TBW érték elérése nem meghibásodás. Ez a természetes működése az SSD-nek. Mondjuk szép teljesítmény a TBW elérése még akkor is, ha 5 év volt a garancia.
3/5 A kérdező kommentje:
A Windows és minden használt program az SSD-re van telepítve, de a letöltések és minden egyéb adat HDD-re mennek.
Március 12.-én vettem Kingston A400 -as 120 gb-os modellt amire 40TBW van írva. A HDSentinel szerint 97%os a kondíció illetve 2,53 TB az összes írt adatmennyiség. Mindezt 64 nap és 10 órányi üzemidővel.
A kérdésem arra irányult volna, hogy ha lemegy 0%-ra a kondíció és a gyakorlatban is használhatatlan lenne több mint 40 TB írt adatmennyiséggel, hogy akkor is cserélnék-e garanciára?
2019. márc. 7. 14:21
4/5 anonim válasza:
A garancia nem terjed ki erre.
Nálam a Hard disk sentinel toshiba ssd-re azt mondja kondiciója 0% akkor elvileg már nem is működik.
Mivel program mondja az nem biztos, hogy úgyis van.
Tévedhet.
Illetve itt egy cikk:
5/5 anonim válasza:
#3 - természetesen nem. A garanciaidő vs. TBW ugyanabban az összefüggésben értlmezendő, mint az autók esetében az X év garancia vs. Y futott km. Vagyis ha garanciaidőn belül "túlírod", buktad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!